Lid sinds

12 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Janet5153 is weer bezig!

Hallo allemaal, Na mijn romans String en Hoge Hakken op Perron 7, werd het stil. Ik opende een lingeriezaak in Barneveld en kon geen tijd meer vinden om te schrijven. Met de winkel ben ik vorig jaar gestopt en sinds 1 augustus ben ik werkloos. Volop tijd dus om weer te gaan schrijven. Momenteel ben ik bezig met het afronden van de roman Blijf! in de categorie Young Adult. Het is mijn eerste jeugdboek, de vorige twee waren erotische romans. Na Blijf! ga ik aan de slag met een autobiografie over mijn periode als zelfstandig ondernemer. Ik heb daar zoveel meegemaakt, dat ik makkelijk een boek kan vullen dat de moeite waard is :). Op de laptop staat ook nog het begin van een roman die zich gedeeltelijk afspeelt in India en een beginnetje voor het vervolg op String. Je ziet: plannen genoeg!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In ondergoed en hoog gehakt heeft ze eens de trein gepakt stapte uit op perron zeven waar de grond begon te beven honderden kwamen afgestormd op haar lijf zo welgevormd ze schreeuwde꞉ ´Blijf´ en redde zo het vege lijf Welkom!