Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier loopt een nieuweling. -Viev

Hé, Ik ben op dit forum Viev. Ik kom al een tijdje op de site. Via deze site heb ik een site gevonden met een gedichtenwedstrijd, ik ben toen in een bundel geplaatst. Dit jaar heb ik ook mee gedaan aan de PHP wedstrijd en heb ik een verhaal geschreven voor de komende fantasels. Voordat ik deze site kende wist ik niet eens van dergelijke wedstrijden hier in Nederland. En nu ben ik begonnen met een boek, wie weet komt hij ooit op de markt, toen kwam ik de vraag: hoeveel woorden heeft een boek ongeveer. zo zit ik met wel meer vragen. Wat doe je dan? je maakt een account aan en leest al je antwoorden op een forum waar nog vele liefhebbers van de pracht van het schrijven rond dwalen.. TOP Groetjes, Viev

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Leuk! Welkom! Ik hoop dat je inderdaad iets aan het forum zult hebben. Succes met het zoeken van antwoorden op je vragen, en natuurlijk vooral met schrijven.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zelf nog maar net aangeschoven aan de 'Schrijven Online'-dis weerhoud het me er niet van je Welkom te heten. Voor wat je vragen betreft: wees geduldig, dan komen de dingen vanzelf naar je toe (volgens mij van Drukpa Rinpoche)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! PHP en Fantastels, leuk :) Zou je voor mij je SOL-naam (Viev) achter je topictitel willen zetten? Dan valt namelijk gelijk te zien van wie dit topic is en is hij later ook makkelijker terug te vinden.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! ^^ Een boek heeft zoveel woorden als je zelf wilt. Maar voor het gemiddelde boek doe ik een wilde gok op 100.000 woorden ofzoiets.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Nee, enkel bij je voorsteltopic ;) Bij alle andere topics - die je opent - volstaat een duidelijke, korte topictitel.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Viev vindt dit forum top likkebaardend bij het aanbod zo duidelijk en beknopt daar kan geen site tegenop Welkom!