Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Basboshui vertelt...

Beste lezer, na een tijdje rondneuzen op deze site, dan toch lid geworden. Ik ben schrijver, dan lezer, al heb ik nog nooit iets echt gepubliceerd. Ik heb een maandelijkse column bij een webmagazine, een reisblog (in het Engels) en een blog over het schrijven van mijn boek. Dat ook nog, dus. Ik hoop hier veel te kunnen leren en voor anderen wat te kunnen bijdragen. Voorlopig blijf ik waarschijnlijk nog even kijken hier en daar.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Basboshui, je wordt hier warm onthaald zoals je ziet. Inderdaad een leuke plek om van elkaar en over diverse dingen te leren. En genoeg mensen die graag schrijven én lezen. Je zit goed! Een fijn verblijf gewenst.

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een reacties, ik had helemaal niet door dat er zo werd gereageerd. Ik word inderdaad warm onthaald en kijk elke dag even op de site.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hello goodbye Nederland vindt hij maar saai dus schrijft hij over andere landen droomt van verre stranden tovert lezers een paradijs voor met palmbomen en blauwe lucht zo fantaseert hij maar door terwijl hij achter zijn laptop zucht Welkom!