Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Galaxy is nieuw op het forum

Hoi, Ik heb mezelf net aangemeld voor het forum. Ik ben Sabrina 24 jaar echtgenoot van Richard 27 jaar en moeder van een zoontje van 9 maanden. Ik werk parttime in een verpleeghuis als eerst verantwoordelijk verzorgende, en ben in mijn vrije tijd veel bezig met schrijven. Ik zat op de basischool al vaak verhalen op papier te zetten en in de loop van je de jaren ben ik mezelf hier steeds meer in gaan verdiepen. Ik volg de cursus kinderboeken schrijven van het nti, hoofdtsuk 1 is net verzonden. Via dit forum hoop ik gezellige contacten te vinden met mede schrijfers zodat we elkaar feedback kunnen geven, en elkaar kunnen helpen. Als iemand nog vragen heeft stel ze gerust,

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Hoi galaxy, welkom! Wil je even in je topictitel ook galaxy vermelden, zodat we weten wie er nieuw op het forum is? :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Al in de eerste klas zat ze te verzinnen pakten de kindertjes hun jas bleef zij liever binnen die acht jaar waren zo voorbij nu heeft ze zelf een kind en stiekem is ze blij met wat over drie jaar begint dan neemt ze plaats in de kleuterklas pakt een kinderboek uit haar rugtas en begint voor te lezen vanaf waar ze was gebleven Welkom!