Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Leolise8

Hallo allemaal, Mijn naam (hier) is Leolise, 21 jaar en schrijven is mijn passie. Naast mijn studie schrijf ik elke dag, variërend van korte verhalen tot gedichten. Ik hoop dat anderen in de toekomst ook van mijn verhalen en gedichten kunnen genieten. Advies is altijd welkom, want ik heb nog veel te leren. Ook ben ik erg benieuwd naar jullie werken en ervaringen. En als jullie vragen hebben, dan hoor ik het wel :) . Leolise

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Leolise, een mooie naam heb je gekozen. Weet je al wat voor soort verhalen je het liefste schrijft of ben je nog zoekende?

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, dank jullie wel. Een warm welkom. :thumbsup: @Ceridwen: Ik ben nog even aan het aftasten :) Ik ben zelf gek op thrillers, maar fantasy lijkt me ook erg leuk. Ik schreef in het verleden voornamelijk gedichten en korte verhalen, maar ik wil me naast deze vormen ook gaan richten op langere verhalen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jongedame met een passie werkend naast haar studie wil anderen genot geven door ze te laten lezen vurig en verlangend naar adviezen is hier Leolise Welkom!