Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Henk P. Post

Ik ben Henk Post en woon in Noord Holland. Ik ben gepensioneerd. Mijn grootste hobby is het schrijven van lachprikkels,versjes, rijmpjes, gedichten en korte verhalen voor jong en oud! Henk

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, meneer Post. Succes met uw boekje en uw verhalen en veel plezier op dit forum. Met vriendelijke groet, Dennis

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de tot nu toe geplaatste reacties. Gniffels of te wel een mop.....'n Gniffel is 'n ingehouden lach ! Door met woorden te dollen gaan de wangen bollen. Ik ga ze plaatsten op mijn blog mijnbestseller.nl/henkpost. Kom ze daar lezen als je wilt Thule82 en natuurlijk ook anderen zijn welkom uiteraard! Henk

Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:p Ha, wat leuk, zag dat de verklaring "gniffelen" al werd gegeven, Welkom Henk, rijmpjes, versjes en gedichten? geheel nieuwe beschrijvingen met de pen, of het toetsenbord, of oude versies die je hebt bewerkt? Veel plezier hier op SOL en succes met het blog.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor de tot nu toe geplaatste reacties. Gniffels of te wel een mop.....'n Gniffel is 'n ingehouden lach ! Door met woorden te dollen gaan de wangen bollen. Ik ga ze plaatsten op mijn blog mijnbestseller.nl/henkpost. Kom ze daar lezen als je wilt Thule82 en natuurlijk ook anderen zijn welkom uiteraard! Henk
Dank!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vergeet Pieter Post want Henk is hier gniffelend en wel rijmen doet hij snel houdt van jong en oud deze dichter is goud Welkom!

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:) Leuk gevonden Cychick Wie is Pieter? voor jou mijn nieuwste gniffels: 167 Adam haalde weg bij Eva: haar vijgenblad. Toen had ze echt 'n blote gat! Nadat het vijgenblad langzaam was weggedaan zijn Adam en Eva aan de wip gegaan. 168 Horen wij bij elkaar vroeg de snaar aan de kast van de gitaar Ja natuurlijk zei de kast dacht je: ik ben hier gast? Nee dat niet en ik tril als een riet Dat hoort bij jou snaar en is niet raar Dan ben ik liever vast net als jij kast Maar straks is het over hoor snaar dan is hij met ons klaar De snaar vond het allemaal maar raar en de kast een rare kwast Dit verhaal over de snaar van een bijzondere gitaar is helemaal niet waar! Henk

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank AW. Dat ze leuk zijn vinden velen hier. Ik zoek nog een uitgever voor een mud gniffels (eigen titels) die opgeslagen ligt in de krochten van mijn computer. Ze willen graag het levenslicht zien! Ik denk aan gniffels op verpakkingen, kalenders, gebundeld in een boekje. etc etc Suggesties? Altijd welkom! Speciaal voor jou AW ook twee gniffels! Houd je van humor? Dan lees je zeker mijn gniffels! 168 Nu zit hij in zijn maag met een gat in zijn kraag Zo gaat hij door het land met een gat in zijn hand Als het van zijn vrouw mag slaapt haar man een gat in de dag Een parachutespringer op de vlucht springt een gat in de lucht Een directeur ziet er geen gat meer in daarom duikt hij de kroeg weer in De man is niet voor een gat te vangen hij gaat nog veel meer verlangen 165 Carnaval Verklede zotten in 'n kar maken al drinkende 'n val voor deez' gemaakte leut met tot het eind toe teut Henk

Lid sinds

12 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor het jaar van de gniffel 2012 alvast deze Gniffel gelanceerd: deze kent u xxxxxxx deze nog niet xXxXxXx pikant dat wel! Henk