Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen - Enit

Hallo allemaal, Graag stel ik mezelf even voor. Verhalen (leren) schrijven en lezen vind ik leuk en ontspannend. Ik zie het als een manier om fantasie vorm te geven. Ik daag mezelf graag uit en ik ben van plan om veel oefeningen te maken. Het kan altijd beter! Ik hoop hier veel te lezen en te leren. Groetjes Enit 1993 - Naar de ijsbaan op een morgen ging ik kijken of de. ijsbaan al open was en hij was al open en. ik rende naar mama en ik vertelde het. mama de ijsbaan is open. je mag vaa vanmiddag wel gaan schaatsen oke. mama sogt mijn sg schaatsen op en. toen ik smiddags thuis kwam ging ik meteen. schaatsen eerst moest ik nog (ef) even wenen. maar toen moest ik weer naar huis toe. (mijn eerste verhaal in verhalenschrift, groep 3)

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat leuk dat je dat verhaal nog hebt Enit! Echt schattig, en dat sg schaatsen vond ik zo leuk herkenbaar. Welkom hier, hoop dat je veel zult vinden.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Enit! Wat grappig :D Ik heb ook nog van die verhalenschriftjes van groep vier, geloof ik. Veel succes hier. Ik heb hier in korte tijd al een hoop geleerd :) .

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welcome :) En ik hoop dat je nu wel anders schrijf dan toen ;) :P.
:D ik hoop het ook!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Betoverd door het gladde ijs mama zegt: 'Voorzichtig meis!' na twee slagen op haar kont schaafsel vliegt in het rond tranen met tuiten eerst neusje snuiten dan opstaan en opnieuw beginnen de aanhouder kan enkel winnen Welkom!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Betoverd door het gladde ijs mama zegt: 'Voorzichtig meis!' na twee slagen op haar kont schaafsel vliegt in het rond tranen met tuiten eerst neusje snuiten dan opstaan en opnieuw beginnen de aanhouder kan enkel winnen Welkom!
Leuk!!