Lid sinds

12 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mariam hier

Hallo allemaal, ik ben hier net lid, dus ik dacht, ik vertel even wie ik ben. Ik ben dus Mariam, zeventien jaar oud en ik hou heel erg van schrijven. Ik heb al enkele verhalen geschreven en ik schrijf soms ook wel gedichten. Misschien dat ik hier binnenkort wel een aantal van mijn werken deel. (: Groetjes, Mariam

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mariam. Welkom op SOL. :) Ik las in je andere topic dat je een profielwerkstuk maakt over het schrijfproces. Wat ontzettend leuk! Mag je - naast het onderzoek - hier ook zelf een (deel van een) verhaal of een gedicht voor schrijven? Ik ga nu naar 5VWO en krijg dit jaar dus voor het eerst te maken met het profielwerkstuk. Om ideeën op te doen (ook van wat wel en niet mag) ben ik erg geïnteresseerd in wat anderen voor onderwerp hebben gekozen. Waarschijnlijk kies ik ook Nederlands als vak (in de hoop dat ik iets mag schrijven). Een tijdje terug waren hier twee meisjes die beweerden dat ze voor hun profielwerkstuk samen een manuscript schreven. Hier wilden ze tips voor. Heb jij enig idee of dit echt mag (of is dat schoolgebonden)? Mij is altijd gezegd dat je ergens onderzoek naar moet doen. In welk(e) genre(s) schrijf je? Heb je al ooit aan schrijfwedstrijden meegedaan? Ik hoop voor je dat je genoeg mensen vind die mee willen werken aan je onderzoek en ik wens je een plezierige en leerzame tijd toe op ons forum.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vers bloed op de site een leuke jonge meid hier zit je goed van lezen zijn wij gek wijzen op elk gebrek dus pas op wat je doet Welkom!