Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Steven, hallo allemaal

Bij deze wil ik mij graag even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Steven van Dinter. Ik houd van schrijven en tekenen, vooral kinderverhalen. Ik schreef voornamelijk korte verhalen maar eind 2009 ben ik begonnen met het schrijven van een lang verhaal. Mijn manuscript is twee keer beoordeeld en na veel schrappen en herschrijven heb ik het laten nakijken door een redacteur. Mijn verhaal is nu zo goed als af en ben erg aan het twijfelen wat ik zal doen. In eigen beheer uitgeven of opsturen naar een uitgever? Steven

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Steven, Ligt eraan wat je ermee wil doen; wil je het laten lezen aan vrienden en familie, maar heb je geen zin in eindeloos wachten, om vervolgens de ene na de andere afwijzing te krijgen? Dan is uitgeven in eigen beheer een goede optie. Maar is je enige doel om je boek in de boekhandel te zien liggen, dan zou ik het, als ik jou was, opsturen naar zoveel mogelijk uitgevers. Wel eerst even uitzoeken bij welke uitgevers je het beste kan aankloppen, dat is afhankelijk van hun fonds. Succes! Dennis

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Steven..!! Vraagje:
Mijn manuscript is twee keer beoordeeld
Door wie heb je je manuscript laten beoordelen? Ben er benieuwd naar, omdat ik nu ook in deze fase zit met mijn MS. Verder zou ik in eerste instantie voor een uitgever kiezen. Zij kijken nog eens kritisch naar je MS en proberen het zó te publiceren, dat het zoveel mogelijk kans van slagen heeft. Maar wanneer je alleen voor eigen boekenkast en achterban wilt publiceren, volstaat natuurlijk POD.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Steven..!! Vraagje:
Mijn manuscript is twee keer beoordeeld
Door wie heb je je manuscript laten beoordelen? Ben er benieuwd naar, omdat ik nu ook in deze fase zit met mijn MS. Verder zou ik in eerste instantie voor een uitgever kiezen. Zij kijken nog eens kritisch naar je MS en proberen het zó te publiceren, dat het zoveel mogelijk kans van slagen heeft. Maar wanneer je alleen voor eigen boekenkast en achterban wilt publiceren, volstaat natuurlijk POD.
Hallo Livanjo, Ik heb je een mail gestuurd met de gegevens. Gr, Steven

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
Steven, welkom! Wil je even in je startbericht je naam vermelden - svd is voldoende (nickname / afkorting). Met Hallo allemaal is je voorsteltopic nooit terug te vinden.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verkeert in tweestrijd wat nu te doen wat is wijsheid past de schoen of wringt deze nog koop je 'm toch of zoek je door in een zekerder voetspoor Welkom!