Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - Pen Draak

Mijn echte pseudoniem is Pen Draak. Schrijven is voor mij vooral ontspanning en een manier om dingen van me af te schrijven. Al op de lagere school schreef ik graag, maar het is er later nooit echt van gekomen om er iets mee te doen. Ik ben wel een aantal keren eerder met schrijven bezig geweest, maar gehinderd door onrealistisch perfectionisme en tijdgebrek strandden de meeste pogingen al snel. Nu ik wat ouder ben geworden geniet ik vooral van het schrijven en als ik er plezier van heb gehad dan is het dus goed (voor mij). Mijn leeftijd en geslacht heb ik bewust niet ingevuld. Deze mogen niet van invloed zijn op het oordeel dat anderen over mijn verhalen vellen. De genres waarin ik schrijf zijn met name: fantasy, science-fiction, thrillers en horror. De laatste twee maanden heb ik last van een waterval van creativiteit en ik zou nu wel met vier boeken tegelijk bezig willen zijn. Ik probeer deze ideeën zo goed en kwaad mogelijk te bewaren en me te richten op mijn eerste roman. Op de eerste versie van mijn website die ik dit weekend heb opgezet staat hier kort iets over in mijn blog. Op deze site hoop ik vooral veel te leren over het schrijven zelf en alle zaken erom heen. Ik ben al een paar weken hier aan het rondkijken en heb al een hoop opgepikt. Groetjes, Pen Draak.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Pen Draak op het forum. Hopelijk mag de magie van de drakenparel je een dijk van een boek opleveren. Veel plezier op dit forum en met het schrijven.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een draak met een Bic bejubelde met zijn pen de slapende monnik hij was een echte fan trots op zijn epistel ademde hij hard uit en gaf een luide brul te laat voor de brandweerspuit Welkom!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Pen Draag. ls je site klaar is kun je een keer een linkje plaatsen. Zijn er al verhalen van jou gepubliceerd?

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, Pen Draag. ls je site klaar is kun je een keer een linkje plaatsen. Zijn er al verhalen van jou gepubliceerd?
Hallo Pietjepuck, Op mijn site heb ik van een kort verhaal de proloog en een aantal hoofdstukken geplaatst. Ook op Hyves kun je deze bekijken. De gevraagde link kun je bij mijn accountinformatie vinden. Deze korte verhalen heb ik in 2003 geschreven. We zaten met een drietal aan tafel en kregen een uur om zo'n hoofdstuk te schrijven en dan nog 10 minuten om het te corrigeren / herschrijven. Ondanks dat ze daardoor in grote haast geschreven zijn zou ik toch graag zoveel mogelijk kritiek hierop krijgen zodat ik hier iets van kan leren. Tot nog toe is er nog niets van mij gepubliceerd, maar 'Badkamers' zal daar zeker voor in aanmerking komen. Pen Draak.