Even voorstellen - Pen Draak
Mijn echte pseudoniem is Pen Draak. Schrijven is voor mij vooral ontspanning en een manier om dingen van me af te schrijven. Al op de lagere school schreef ik graag, maar het is er later nooit echt van gekomen om er iets mee te doen. Ik ben wel een aantal keren eerder met schrijven bezig geweest, maar gehinderd door onrealistisch perfectionisme en tijdgebrek strandden de meeste pogingen al snel.
Nu ik wat ouder ben geworden geniet ik vooral van het schrijven en als ik er plezier van heb gehad dan is het dus goed (voor mij). Mijn leeftijd en geslacht heb ik bewust niet ingevuld. Deze mogen niet van invloed zijn op het oordeel dat anderen over mijn verhalen vellen.
De genres waarin ik schrijf zijn met name: fantasy, science-fiction, thrillers en horror. De laatste twee maanden heb ik last van een waterval van creativiteit en ik zou nu wel met vier boeken tegelijk bezig willen zijn. Ik probeer deze ideeën zo goed en kwaad mogelijk te bewaren en me te richten op mijn eerste roman. Op de eerste versie van mijn website die ik dit weekend heb opgezet staat hier kort iets over in mijn blog.
Op deze site hoop ik vooral veel te leren over het schrijven zelf en alle zaken erom heen. Ik ben al een paar weken hier aan het rondkijken en heb al een hoop opgepikt.
Groetjes,
Pen Draak.
Welkom Pen Draak, veel
Welkom Pen Draak op het
Van harte welkom op de site
Welkom Pen Draak, en succes!
Een draak met een
Hoi, Pen Draag. ls je site
Mijn echte pseudoniem. Wow,
Pietjepuck schreef: Hoi, Pen