Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aftellen tot klas 1 (dinsdag 6 september)

Hallo allemaal :). Ik zal me wel even voorstellen, ik ben Romy. Ik heb nu zomervakantie en heb ups en downs in mijn leven. En ik verveel me vaak zoals iedereen :p ik tel af tot ik naar klas 1 ga. Ik ga proberen iedere dag proberen iets te vertellen van mijn leven.. En waar ik aan denk.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Heeeeeeeee :D, welcomeeeeeee (A) Voor je verhalen: Ik ben druk bezig met het maken van een website speciaal voor schrijvers. Dit zal een hyvesachtige site zijn. Als hij af is zal het mogelijk zijn daarop je verhalen te plaatsen. Heel veel succes :)

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Romy, welkom! Je kunt je belevenissen natuurlijk hier op het forum schrijven... Maar misschien is het leuker een weblog aan te maken en daarop je verhalen te publiceren? Dan heb je een veel groter bereik: veel meer mensen kunnen het dan lezen! Via blogspot / blogger kun je gratis een weblog aanmaken, compleet met foto's, filmpjes en alles. Daar kun je dan je verhalen op posten en mensen kunnen je volgen. Succes! Ik ben benieuwd wat je schrijft. Gr.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy! Ik heb zoals Katniss schrijft ook een blog via blogger gemaakt en het is echt aan te raden :) Welkom op het forum :D

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy, Als je een blog wil beginnen, wees dan wel voorzichtig wat je erop schrijft, want iedereen kan het lezen, en vaak ook commentaar erop zetten (en niet iedereen heeft goede bedoelingen). Zet nooit informatie op je blog zoals je adres, woonplaats, telefoonnummer, school e.d. Dit geldt niet alleen voor blogs, maar voor alle internetsites (zoals dit forum). En vraag je ouders/verzorgers wat zij ervan vinden. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat zij je toestemming moeten geven voordat je een blog kunt beginnen op een blogsite. Maar wat jij wil kan ook heel goed in een persoonlijk dagboek dat je gewoon voor jezelf houdt. Misschien is dat je bedoeling, dat kan ik niet uit je bericht opmaken. Veel plezier en succes!

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy, Andrea heeft gelijk. Voor je iets van een blog begint, moet je toestemming van je ouders hebben :) En je moet altijd uitkijken wat je er precies opzet. Maar als je vooral vragen hebt of wilt praten over schrijven, dan is dit forum een goed begin!

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Romy, ook ik wil idd ook graag nog eens benadrukken wat Andrea zegt! Zij heeft volkomen gelijk! Let goed op wat je op een blog zet. Maak eventueel een pseudoniem aan, een andere 'schrijfnaam' waarmee je je berichten ondertekent. Misschien is Romy dit al ;-). En geef nooit persoonlijke info weg (woonplaats, telefoonnummer). Laat je ouders toestemming geven! Succes. Groetjes.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Op een blog is het ook mogelijk berichten met een wachtwoord te beveiligen ;). Tenminste bij wordpress.com wel. Misschien is dit wat?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar anderen blij zijn met de grote vakantie is zij dat juist niet blikt smachtend uit het raamkozijn nog vijf weken te gaan te jong voor een bijbaan vriendinnen op reis hou vol, meis! Welkom!