Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jungle stelt zich voor!

Hallo allemaal, Mijn forumnaam is Jungle, maar buiten deze internetomgeving heet ik gewoon Marcha. Ik woon in het prachtige Limburgse heuvelland, ik ben pedagoog, 21 jaartjes jong en schrijf eigenlijk al vanaf mijn jonge jaartjes. Een hoop boeken zijn al de prullenbak in gegaan, maar nu ben ik bezig met mijn eigen chicklit en een dramaverhaal. Jungle is afgeleid van de naam van mijn eerste huisdier, ik ben verzot op katten en zet mij ook in voor de zwerfkatten. Ik ben gefascineerd door de elegantie en eigenwijsheid van deze diertjes en ze maken mijn leventje compleet. Momenteel heb ik twee poezen en een kater en zij bezorgen mij bakken met inspiratie, want ook in mijn chicklit zullen deze harige vriendjes een rol hebben. Ik hoop hier veel te lezen en te leren, en feedback te krijgen. Ik krijg het wel al spaans benauwd bij het lezen van de technische zaken als regelafstand, marges, inspringen en lettertypes, maar dat zal zich hopelijk allemaal wel wijzen. Liefs, Marcha

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zolang je het niet benauwd krijgt van woorden als 'spelling', 'dialogen', 'show don't tell' en 'plot', komt het met die andere dingen ook wel goed. :D

Lid sinds

12 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankje Via en Thule. @ Via: Nee, van die woorden krijg ik het gelukkig niet benauwd. Maar dat neemt niet weg dat ik geen ervaren schrijfster ben en het vooralsnog gewoon heel erg leuk vind om te schrijven, en hier graag meer wil leren :)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, gewoon Marcha! De zaken die je opnoemt waar je het spaans benauwd van krijgt, hebben te maken met de opmaak van je boek. Dat is eigenlijk iets waar je je pas druk om moet maken als je met het schrijven zelf al klaar bent. Dat komt t.z.t. dus wel en zo moeilijk is het bovendien niet. Gewoon even prutsen ;) Succes!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Poesje Miauw ging op sjouw vond een hele mooie vrouw en hij zei 'Blijf bij mij' maar de liefde was voorbij Welkom!