Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

B van... stelt zich voor!

B van... stelt zich voor Hallo allemaal! Ik ben al enige tijd aanwezig op deze site (lees altijd met veel plezier het forum), maar heb nog niet actief deelgenomen aan het forum. Bij deze begin ik daar graag mee. Ik ben 31 en zit in de laatste paar weken van mijn zwangerschapsverlof. Schrijven doe ik al heel lang, maar nooit serieus. Mijn grootste valkuil is dat ik nooit iets afmaak. Ik begin heel enthousiast, maar ergens strandt het verhaal altijd voor het af is... Nu moet ik binnenkort weer werken, probeer ik in de tussentijd nog wat overgebleven kilo's kwijt te raken, heb ik dus een kleintje in huis die ook flink wat tijd en aandacht opeist en tussen al deze dingen door schrijf ik zo af en toe nog wat. Schrijven is wel mijn grote droom, mijn passie. Misschien dat dit forum en de site mij kunnen motiveren om door te zetten. Tot schrijfs! B van...

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De B van baby en van beginnen vol van energie genoeg mooie zinnen maar halverwege het verhaal raken personages in de knoop verliest ze alle hoop wordt de zeepbel doorgeprikt het document bruusk weggeklikt en overheerst enkel babytaal Gefeliciteerd nog en welkom!