Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal!

Hoi. Ik heb me eigenlijk gisteren al aangemeld, maar had toen niet zoveel tijd, dus daarom stel ik me nu maar even voor. Mijn naam is Melissa en ik ben al een tijdje bezig met een manuscript. Tot nu toe heb ik er nog met niemand over gepraat, uit een soort bijgeloof dat het anders zal mislukken. Maar ik hoop dat ik hier wat meer info kan vinden over hoe het nu eigenlijk in zijn werk gaat om ook werkelijk dat manuscript om te vormen tot een echt boek. Ik vind het allemaal heel spannend! Het is niet de eerste keer dat ik het probeer, en het zou leuk zijn als het nu eindelijk eens zou lukken. Dat was het zo'n beetje, denk ik. Hopelijk leer ik hier veel bij :-) Fijn weekend allemaal!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bang voor iedere zwarte kat vermijdt de randen van het zebrapad loopt nooit onder ladders door een hoefijzer buiten voor met het juiste been uit bed om de hals een geluksamulet passend bij haar rozenkrans zo ontspringt ze elke dans Welkom!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yamilisa, en ik deel je bijgeloof :) . Als je de weg van manuscript naar boek interessant vindt, dan raad ik je de boekpresenaties aan en in het bijzonder die van Trenke. Zij heeft het door haar gevolgde traject echt heel prachtig beschreven. http://www.schrijvenonline.org/forum/104059 (PS, zou je je nick in de titel van je topic willen zetten? Met al die algemene 'Hallo, hier ben ik, even voorstellen' titels raken we je zo 'kwijt').