Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Greetje

Ik geloof dat ik mezelf hier nog nooit officieel heb voorgesteld, dus laat ik dat gewoon nog eens even doen. Ik ben zo'n standaardverhaal: een meisje dat vroeger als kind al altijd zat te typen achter de typemachine van haar vader, en zelfs als puber al twee maal een manuscript naar een uitgever stuurde. (Kluitman, de serie 'Tieners schrijven voor Tieners' leek me wel wat :-) ) Dat werd helaas niets en uiteindelijk kwam het leven ertussen en doofde het schrijversvuur een beetje, bleef slechts licht smeulen. Ik werd vrijwillig redacteur bij het plaatselijk nieuwsblad, schreef me in voor de School voor de Journalistiek maar werd uitgeloot, en uiteindelijk deed ik niets meer met het schrijven. Tot ik begin 2007 dacht: "zou dit misschien het moment zijn..." en begon aan een roman. In december 2007 stond ik op het podium van Tivoli bij Nightwriters in mijn Five Minutes of Fame, en een week later stuurde ik een paar hoofdstukken de wereld in. Uiteindelijk heeft dat me een contract opgeleverd bij Uitgeverij Archipel (en ook nog een bij een andere uitgeverij, maar ik heb zelf uiteindelijk de keuze gemaakt voor Archipel), waar in het najaar van 2009 mijn boek gaat uitkomen. Ik ben er nog druk mee bezig, het is nog niet klaar. Dus... het kan echt! Groetjes! Greetje

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Pluisebol: ja ik dobber hier al ruim een jaar rond, maar ik had mezelf nog nooit echt geïntroduceerd. Vandaar. En dankje!

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind het wel een successtory! :thumbsup:

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marriejeanne: ehm... dat vind ik het eigenlijk pas als mijn boek zelf uiteindelijk ook een successtory blijkt te zijn ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Alleen al de weg naar hoe je boek uitgegeven wordt is al een successtory! :) Welkom Greetje, ook al zag ik je al best vaak langskomen :P

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Greetje, met je mooie naam... :) ik snap dat jij alweer je grenzen van het succes hebt verlegd. Maar kiezen uit twee uitgevers... :D

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Marriejeanne: ehm... dat vind ik het eigenlijk pas als mijn boek zelf uiteindelijk ook een successtory blijkt te zijn ;)
Zo blijf je aan de gang. Je moet het succes niet opschuiven. Dít, waar je nu bent, ís al een succes.

Lid sinds

16 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ allen: wat leuk jullie reacties, thanks!!! @ Waus: ja ik ben geen nieuweling, maar wilde mezelf gewoon eens even laten zien, ik ontdekte pas onlangs dit gedeelte voor leden en dit onderdeel ;-) @ Zjors: quick start? Mwah, ben al ruim 1,5 jaar bezig. Ik zag jouw naam ook staan in het eerste Nightwritersdeel, als het goed is kom ik in het tweede. Maar ik heb daar nog niks van gehoord, dus ik vraag me af of dat doorgaat. ;) Maar inderdaad, de ervaring was al heel leuk. @ Marriejeanne: ja ik geniet er ook van hoor. :) Altijd leuk om erkenning te krijgen, het contract is immers de eerste stap. Hoe het boek uituiteindelijk ontvangen wordt pas de tweede. @ Madelief: veel plezier! ;)

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Greetje, welkom en proficiat! Als ik je naam lees denk ik de hele tijd aan mijn vader, want die heet Geert :P . Lijkt er wel op... Greet Geert :) . Groeten, Tom. P.s.: Je vergat Four Seasons bij je @'s :)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Greetje! Een late verwelkoming, maar daarom niet minder gemeend! Succes met je boek. Lien