Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Miriam1968 stelt zich voor...

Hallo allemaal.... Kom mij ook even voorstellen,mijn naam is dus Miriam en kom uit het zuiden des lands. Ik ben een alleenstaande moeder van een zoon van 10 en een uitwonende dochter van 18,dus veel tijd om te schrijven.. Dit is sinds enkele maanden het geval al loop ik al langer met het idee om het ook daadwerkelijk te gaan doen,makkelijker gezegd als gedaan trouwens.. :rolleyes: Mijn interesse ligt bij fantasy en jeugdboeken...probeer nu een combinatie van deze twee te schrijven,dus fantasy met een puber in de hoofdrol... Even mijn hobby's(misschien leuk om te weten :p ) De hobby in ontwikkeling is natuurlijk schrijven verder paint shop pro,trainen van politiehonden, lezen en mijn groentetuin... Ik hoop hier veel te leren....

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Woonachtig in het zuiden kweekt haar eigen kruiden maar schilderen doet ze digitaal krijgt iedere hond in het gelid met behulp van een fluitsignaal en als het even tegenzit krijst ze commando's in het rond wat werkt bij een hond zo niet bij een puberzoon: 'Ma, doe nou eens gewoon' Welkom!