Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Shirley-ann stelt zich voor

Mijn naam is Shirley-ann en ik ben 42 jaar, getrouwd en moeder van twee kinderen. De afgelopen jaren heb ik me vooral beziggehouden met het organiseren van rock en benefietavonden in Rotterdam en Gouda en sinds een half jaar ook met het promoten van rockbands. Op mijn site http://blokhut-live.nl kunnen de rockfans al jaren terecht als het gaat om de geschiedenis van het hardrockcafé de Blokhut. Ik moet eerlijk bekennen dat ik pas vorig jaar ben begonnen met schrijven, na jarenlang geschilderd te hebben. Uiteindelijk beviel dit zo goed dat ik onlangs mijn eerste manuscript heb afgerond. Het is een horror/fantasy en speelt zich af in Rotterdam Zuid. Ik ben nu online aan het orienteren op het gebied van uitgeven en promoten en zo ben ik ook op deze website terechtgekomen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een stoere rockchick gekleed in leer en lak krijgt enkel een kick gaat compleet uit haar dak van snoeiharde rockmuziek uitgevoerd in een blokhut voor de juiste akoestiek dus bent u enigszins ingedut dames en heren opgepast uw gehoor wordt hier aangetast Welkom!

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ilmrm en marondesh Dank je ;-) @Thule82 ;-) Je hebt helemaal gelijk en ik vind het heerlijk om te doen! :nod: @Byanyname Ook dankjewel! @Cychick geweldig :thumbsup: Wat een onthaal! Dankjewel!