Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nylan

Hey, Ik snuffel hier al een poosje rond, maar had me nog niet voorgesteld. Nou ik ben Nylan, 28 jaar, in bezit van man, kinders en diverse huisdieren en studerende aan de pabo. Ik schrijf al sinds ik kan schrijven en heb ook ooit eens een verhalenwedstrijd van Transavia gewonnen en mijn verhaal werd in hun blad gepubliceerd. Erg lang geleden (basisschool) maar ik teer er nog op. Zielig eigenlijk. Ik ben momenteel een fantasyverhaal aan het schrijven met een vriendin (Siobhan, die fladdert hier ook rond) en ben al jaren bezig met allerlei andere verhalen. Nou ja dit ben ik zo een beetje. Groeten

Lid sinds

19 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier hier. En je bent niet zielig, hè! Gewoon lekker schrijven! :thumbsup:

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Heye, jij hier??? :D Welkom! Welkom! Ik was de laatste tijd niet zo actief aan het forummen (alleen afentoe heel stiekempjes op mijn werk :ninja: ), voornamelijk omdat ik tot voor kort interniet had in plaats van internet, maar zoals je weet is dat eindelijk geregeld en hoop ik weer regelmatig hier rond te... hoe noemde je dat nou? Fladderen? :lol: Groet, Siobhan

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom Nylan! Van mij mag je er op teren, daar is niets mis mee! Ik hoop voor je dat je hier veel inspiratie vindt om verder te gaan.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ toms mijn hobby buiten schrijven is mijn studie. Naast de kinderen en de studie heb ik eigenlijk geen tijd voor hobby's dus heb ik van studeren maar mn hobby gemaakt. @LessIsMore: Ik doe niet het verkorte traject, maar ik studeer via afstandsleren. Dat houdt in dat je voor tentamens en contactdagen naar school gaat en de rest vanuit huis bestudeerd. @Siobhan: :rolleyes: @ de rest: Thanx!!

Lid sinds

15 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi :)