Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Inferno - Hallo!

Hallo, na een paar keer rondsurfen heb ik maar besloten me aan te melden :) Ik ben een tweedejaars student Werktuigbouwkunde (en vrouw.. yay voor emancipatie! =D) Ik ben al geruime tijd bezig met schrijven, alhoewel ik nog geen verhaal echt af heb (nog steeds bezig met de eerste, waarmee ik in 2004 of nog eerder begonnen ben.. ) Mijn hobbies zijn: muziek, lezen, schrijven en tekenen ( http://inferno.sheezyart.com voor tekening-geïnteresseerden) ;) groetjes Inferno

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inferno... werktuigbouw...toch niet in Delft???? Of doel je met je nick op figuurlijke ontvlambaarheid? Welkom in ieder geval!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier!! En veel lees- en schrijfplezier. Ik ben ook in 2004 begonnen en nog steeds bezig aan dat verhaal. Veel gewerkt aan de research en uitzetten van iets dat op een plot moet lijken. Het vordert nu sneller, doordat ik momenteel van een schrijfsabatical geniet. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Maar allez, met welk verhaal ben jij bezig?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjaan, ik heb je blog gelezen en ben nieuwgierig geworden, hoor! Wat geweldig dat je daar lekker bent en je helemaal stort in je verhaal! Ik doe de meeste research via het internet, een stuk minder prozaisch, wel praktisch, maar soms lastig in te leven... zeker in een ander land (zit nu virtueel in Portugal, vrees dat mijn echtgenoot het minder fijn vindt wanneer ik mijn biezen pak en mijn research terrein wil verleggen) Maar leuk, dus! sorry very off topic vrees ik, excusez-moi!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inferno... werktuigbouw...toch niet in Delft???? Of doel je met je nick op figuurlijke ontvlambaarheid? Welkom in ieder geval!