Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Inferno - Hallo!

Hallo, na een paar keer rondsurfen heb ik maar besloten me aan te melden :) Ik ben een tweedejaars student Werktuigbouwkunde (en vrouw.. yay voor emancipatie! =D) Ik ben al geruime tijd bezig met schrijven, alhoewel ik nog geen verhaal echt af heb (nog steeds bezig met de eerste, waarmee ik in 2004 of nog eerder begonnen ben.. ) Mijn hobbies zijn: muziek, lezen, schrijven en tekenen ( http://inferno.sheezyart.com voor tekening-geïnteresseerden) ;) groetjes Inferno

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inferno... werktuigbouw...toch niet in Delft???? Of doel je met je nick op figuurlijke ontvlambaarheid? Welkom in ieder geval!

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier!! En veel lees- en schrijfplezier. Ik ben ook in 2004 begonnen en nog steeds bezig aan dat verhaal. Veel gewerkt aan de research en uitzetten van iets dat op een plot moet lijken. Het vordert nu sneller, doordat ik momenteel van een schrijfsabatical geniet. Ben benieuwd hoe ver ik kom. Maar allez, met welk verhaal ben jij bezig?

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zjaan, ik heb je blog gelezen en ben nieuwgierig geworden, hoor! Wat geweldig dat je daar lekker bent en je helemaal stort in je verhaal! Ik doe de meeste research via het internet, een stuk minder prozaisch, wel praktisch, maar soms lastig in te leven... zeker in een ander land (zit nu virtueel in Portugal, vrees dat mijn echtgenoot het minder fijn vindt wanneer ik mijn biezen pak en mijn research terrein wil verleggen) Maar leuk, dus! sorry very off topic vrees ik, excusez-moi!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inferno... werktuigbouw...toch niet in Delft???? Of doel je met je nick op figuurlijke ontvlambaarheid? Welkom in ieder geval!
Nee, ik studeer in Enschede ;) (nee, ik was ook niet betrokken bij de vuurwerkramp!) De nickname heb ik aan mijn broer te danken. We wilden samen een rondje Halo online spelen, maar ik had een nick nodig en toen kwam hij daar mee. (Ik kwam er pas wat later achter dat hij inferno bedacht had omdat ik waarschijnlijk meer teamgenoten als vijanden neer zou schieten, maar ach... =P) de naam is blijven hangen :)
Welkom. Zit er een link tusen je teken- en schrijfwerk?
Jep! Ik heb tekeningen van meerdere personages van verschillende verhalen uitgewerkt :) Ik heb wel ideeën voor verhalen dus, maar ik moet mijn eerste verhaal nog echt afmaken. De hoofdpersonage van dat eerste verhaal is dezelfde die je in mijn avatar ziet :) (hij heet Gary)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Inferno, welkom! Goh, jij tekent echt cool! Ik teken zelf ook, Manga en Cartoon. Ik ga een week voor de herfstvakantie in Limburg een week op stripteken cursus :) Strips maak ik nog niet, ik teken alleen poppetjes.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De nickname heb ik aan mijn broer te danken. We wilden samen een rondje Halo online spelen, maar ik had een nick nodig en toen kwam hij daar mee. (Ik kwam er pas wat later achter dat hij inferno bedacht had omdat ik waarschijnlijk meer teamgenoten als vijanden neer zou schieten, maar ach... =P)
Dat probleem heb ik ook altijd bij Halo :P

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goede morgen Inferno, welkom hier! Je bent waarlijk de enige niet die al jaren aan hetzelfde boek bezig is. Dat van mij lijkt wel een tienjarenplan te zijn! Laat maar gauw eens een stukje proeflezen, dan weet ik tenminste waarover je schrijft. Ik sta vol bewondering voor je tekentalent, daar heb ik geen kaas van gegeten! Fijne zondag nog!

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor de verwelkoming allemaal =3 @Toms Cool! Veel plezier toegewenst! Ik teken ook meer alleen poppetjes, hoor ;) haha, volgens mij heb ik dat probleem met alle schietspelachtige dingen X3 de enige spelltejes waar ik dan wel goed in ben zijn zelda enzo =P
Welkom Inferno, Als je net zo schrijft, als dat je kunt tekenen, dan gaan we nog veel van je horen.
Jammergenoeg heb ik met schrijven nog wat minder oefening ;)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Toms Cool! Veel plezier toegewenst! Ik teken ook meer alleen poppetjes, hoor ;) haha, volgens mij heb ik dat probleem met alle schietspelachtige dingen X3 de enige spelltejes waar ik dan wel goed in ben zijn zelda enzo =P
Bedankt :) Ik kan Zelda niet, maar ik speel het nooi xD (Wij hebben een Wii :) ). Ik speel eigenlijk alleen maar Guitar Hero III op de Wii, mét gitaar :P

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Toms Cool! Veel plezier toegewenst! Ik teken ook meer alleen poppetjes, hoor ;) haha, volgens mij heb ik dat probleem met alle schietspelachtige dingen X3 de enige spelltejes waar ik dan wel goed in ben zijn zelda enzo =P
Bedankt :) Ik kan Zelda niet, maar ik speel het nooi xD (Wij hebben een Wii :) ). Ik speel eigenlijk alleen maar Guitar Hero III op de Wii, mét gitaar :P
haha, ik kan alleen zelda op de N64.. :) Geen Wii hier jammergenoeg en ik probeer al een behoorlijke tijd serieus te beginnen basgitaar te leren spelen, maar het komt er maar niet van >_<

Lid sinds

16 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inferno, Hallo, een vakgenote! Ooit, in de tijd dat de dieren nog praten konden, deed ik ook werktuigbouwkunde! Isotopen, isobaren, integreren, differentiëren, Coriolie-versnellingen, Corona-diagrammen, oneindig kleine deeltjes, warmteleer... romantiek alom! Ik kon matig werktuigbouwkundig tekenen en wens jou meer succes. Succes met studie en schrijven! (Toms, komt die gitaar uit Akoestië?)

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Ros: Weet ik niet! Ik ken Akoestië niet eens XD Maar het heet gewoon 'Akoestische Gitaar'.