Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

eigen(is)aardig

Ik ben eigenaardig (volgens sommige leden), maar eigen is ook aardig. Ben hier al eerder geweest. Heet mezelf in ieder geval welkom!

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Ludieke, bedankt voor het welkom heten! Ik zag gisteren al dat je het boek ontdekt had.

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Via, thnx! Ik zoek m'n ouwe avatar nog... Nu is het allemaal nog zo leeg he?

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Thérèse, natuurlijk mag je dat zeggen! Bijna iedereen heeft me gemist, denk ik. Haha, waar zijn de emoticondingetjes?

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kent me nog niet, Marondesh. Misschien vergaat het lachen je snel :crybaby: (ha, de smileys weer gevonden) :lol: :D Oké :ontopic:

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé Eigen, goed jou weer terug te zien hier. :) SOL zelf is ook erg leeg tegenwoordig. Het aantal reacties is in een aantal maanden drastisch verminderd. Met het verdwijnen van AMK is het leven ook deels weg van SOL. Desalniettemin hoop ik dat je je hier weer thuis kunt voelen. Ik lees dat je boek uit is. Hierbij wil ik je van harte feliciteren.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kent me nog niet, Marondesh. Misschien vergaat het lachen je snel :crybaby: (ha, de smileys weer gevonden) :lol: :D Oké :ontopic:
Misschien niet ken ik je niet, misschien wel ;)

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Scarlettttttttttttttttttttttttttttttt, dank je wel. Ik merk dat het op SOL erg leeg en saai en stil enzo is geworden. Helaasch. Maar ik ben nu weer terug... Misschien wordt dit topic wel weer het 'kletstopic' :!: Mijn boek loopt de eerste dagen erg goed :nod:

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je kent me nog niet, Marondesh. Misschien vergaat het lachen je snel :crybaby: (ha, de smileys weer gevonden) :lol: :D Oké :ontopic:
Misschien niet ken ik je niet, misschien wel ;)
Ach so :unibrow:

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Scarlettttttttttttttttttttttttttttttt, dank je wel. Ik merk dat het op SOL erg leeg en saai en stil enzo is geworden. Helaasch. Maar ik ben nu weer terug... Misschien wordt dit topic wel weer het 'kletstopic' :!: Mijn boek loopt de eerste dagen erg goed :nod:
Ja, jammer hè. Eens was het zo'n bruisend forum en nu zijn veel leden verdwenen en met hen de reacties. Heel spijtig. Ik heb het idee dat vooral veel voormalig AMK'ers hier minder komen. :( De aanzet voor een kletstopic heb je in ieder geval al. Je bent net een paar minuten terug en je topic is nu al langer dan dat van menig nieuw lid. Het is je gegund. Ik denk dat ik voor velen spreek als ik zeg dat je enorm gemist bent. Anders moet je maar weer aan de TOS. Wellicht wordt het wat drukker met gemiddeld 100 reacties per dag erbij. ;) Bovendien heb je iets in te halen, want nu heb ik meer reacties dan jij. Dat kán toch niet?! :rolleyes: Ik ben blij dat je boek goed loopt. Hopelijk blijft dat voorlopig zo. Ga je nog een boekpresentatie geven? Ik ben erg benieuwd naar het eindtraject. :) Nu ga ik afsluiten. Mijn tussenuur is helaas voorbij. :\\

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
SOL?! AMK? Geheimtaal?! ;) Ben hier nog niet zo lang, en deze afkortingen ken ik niet! Maar: ook welkom! (Al ken ik je niet en ken jij dit forum waarschijnlijk een stuk beter :D )

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
TOS (door mij ooit verzonnen) doen we al elders, Scarlet. Daar is het wel bruisend en druk. Hier kijk ik het eerst even aan. Dit forum is een aantal maanden geleden kapotgemaakt. Misschien is er nog wat te repareren. Werk ze vanmiddag :)

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
SOL?! AMK? Geheimtaal?! ;) Ben hier nog niet zo lang, en deze afkortingen ken ik niet! Maar: ook welkom! (Al ken ik je niet en ken jij dit forum waarschijnlijk een stuk beter :D )
Dank je, Thule ;) SOL = SchrijvenOnline AMK = Alleen Maar Kletsen TOS = Taal op Straat

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk eerlijk wel dat je het als je hier weer even lid bent die tos kan openen ;), zal het vast wel drukker door worden :P. Ook al begrijp ik niet veel van tos :o.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
SOL?! AMK? Geheimtaal?! ;) Ben hier nog niet zo lang, en deze afkortingen ken ik niet! Maar: ook welkom! (Al ken ik je niet en ken jij dit forum waarschijnlijk een stuk beter :D )
Dank je, Thule ;) SOL = SchrijvenOnline AMK = Alleen Maar Kletsen TOS = Taal op Straat
DANK! :D En ja, misschien kunnen sommige fora weer geopend worden...

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ja, misschien kunnen sommige fora weer geopend worden...
Jij zou natuurlijk ook een leuk initiaftief kunnen nemen :P - wel anders dan TOS of AKM natuurlijk

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ja, misschien kunnen sommige fora weer geopend worden...
Jij zou natuurlijk ook een leuk initiaftief kunnen nemen :P - wel anders dan TOS of AKM natuurlijk
Wieweet... ;)

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien heb ik zo weer een ban of wat anders te pakken. Dus doe het eerst nog even rustig aan :rolleyes:

Lid sinds

12 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En ja, misschien kunnen sommige fora weer geopend worden...
Jij zou natuurlijk ook een leuk initiaftief kunnen nemen :P - wel anders dan TOS of AKM natuurlijk
Ow, Marondesh had het tegen Thule :lol: