Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Rianne stelt zich zelf voor.

Hallo, Mijn naam is Rianne, en ik ben 15 jaar. Mijn hobby's zijn fotograferen, dieren verzorgen (ik woon op een boerderij) computeren, lezen (hart van Inkt) , creatief bezig zijn en ik ben erg leergierig met alles wat je aan info kunt opdoen. Omdat ik het gewoon erg leuk vind om artikelen te schrijven (ik ben nog opzoek welke genres mij nog meer liggen) leek het mij verstandig om mij eens te verdiepen in schrijven. een voorbeeld: Voor Nederlands moesten we een verhaal schrijven. Toen de docente klaar was met mijn verhaal (om voor te lezen) was de klas ongewoon stil. Ik had het verhaal namelijk ofgesloten met een cliffhanger. En wat helemaal bizar was: De docente moest zelfs nog op internet kijken of het niet een bestaand verhaal was! Ik hoop mijn meeste vragen hier op het forum beantwoord te krijgen. Ik heb namelijk ook de drang om als maar door en door te zoeken op google naar informatie wat ik dan toch niet krijg, haha. Als jullie nog vragen over mij hebben, stel ze maar! Rianne P.s: Er kunnen misschien typ fouten in zitten, exuses, het toetsenbord typt erg houterig.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier! Hier kun je zeker antwoord op vragen krijgen. Je kunt altijd even met de zoekmachine rondsnuffelen op het forum, veel vragen zijn al beantwoord. En het is natuurlijk ook gewoon leuk om rond te kijken ;) Leuk trouwens dat je op een boerderij woont, dat is een oude droom van me, om zelf nog eens op het platteland te gaan wonen. Inmiddels heb ik andere plannen, maar ik vind het nog steeds fascinerend.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja is het ook, al mijn inspiratie komt er vandaan. Je zit gewoon midden in de natuur. Als je wilt kan ik wat over de dieren vertellen. Maar over het schrijven heb ik misschien nog een vraag. Omdat ik ook wel creatief bezig ben, tekenen, bijvoorbeeld, hoe kun je dat met het schrijven combineren? ik weet ook niet hoe ik het anders moet vragen.. Woorden gaan door mijn hoofd als: Tekenen, creatief , schrijven...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Als je over de dieren wilt vertellen, graag! Lijkt me leuk! Verder, ik houd ook van tekenen. Ik zou niet zeggen dat ik er nou erg goed in ben, maar ik vind het wel leuk om bepaalde personages uit mijn verhalen proberen te tekenen of scènes of bepaalde plaatsen te tekenen. Als je tekenen leuk vindt, kun gewoon zelf bij je verhaal tekenen en het zo combineren. Verder, als je gewoon creatief bent, hoef je je toch niet te beperken tot schrijven? Mijn oom is striptekenaar, maar zit ook in een band. Hartstikke leuk, toch?

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Rianne! Je kan misschien een boek schrijven over alle avonturen die je al hebt meegemaakt op de boerderij? Ik kan me voorstellen dat het leven daar allesbehalve saai is!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Voor het knuffelen van een koe moet je naar Rianne toe de dieren lijken wat gespannen omdat ze aan een klif hebben gehangen ze staan stil met gespannen spieren wat een vreemde dieren o ze staan model helemaal au naturel Welkom!