Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Hajime stelt zich voor

Hallo Ik ben Hajime (wel, eigenlijk Sarah) en na al enkele keren op het forum te hebben rondgekeken heb ik eindelijk de stap gezet om een account te maken en me hier voor te stellen. Ik ben 22 jaar en ik schrijf heel graag. Alleen heb ik het vreselijk irritante probleem dat ik nogal snel opgeef, omdat ik denk dat mijn verhaal niet goed genoeg is. Zo ben ik ondertussen al drie keer opnieuw begonnen aan mijn huidige boek. (Dat nu ongeveer veertig pagina's telt, en waarvan ik me opnieuw begin af te vragen of het wel goed is.) Een echt genre waarin ik graag schrijf, heb ik nog niet. Het verhaal dat ik nu schrijf gaat over twee jongens die verliefd worden op elkaar, en hoe hun liefde door de jaren heen groeit, maar ook bepaalde moeilijkheden te verwerken krijgt. In de toekomst zou ik graag eens een fantasy/horror combinatie uitproberen, omdat het idee van een volledig eigen wereld uit te vinden, me ontzettend spannend en leuk lijkt. Zo dit was mijn voorstelling (waarin jullie al onmiddellijk een beeld gekregen hebben van mijn eigen onzekere zelf) En ik hoop dat het me binnenkort eindelijk zal lukken om eens een boek af te werken en het hier ergens op de site te laten proeflezen.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Hajime. Ik heb even jouw andere topic gemeld. Je had 'm per ongeluk twee keer verzonden. Je hoeft niets te doen, het euvel lost zichzelf straks op ;) Ik hoop dat je wat meer zelfvertrouwen zult krijgen in jouw manuscript (geen boek ;) Het is immers niet al gedrukt). Een eigen fantasywereld bedenken kost wel enorm veel tijd en energie. Dat doe je niet even 'leuk' in een paar weekjes, helaas. Je moet allerlei zzzaaie zaken uitzoeken. Maar het is wel een enorm tof genre. :) Proeflezen kan hier, maar lees vooraf wel dan even goed de regels.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hajime! En gewoon doorzetten met je huidige manuscript! Het hoeft niet van de 1e keer allemaal juist te zijn. Soms helpt het zelfs om even gewoon door te schrijven, ook al weet je dat je het later allemaal zal moeten veranderen. Je hebt dan toch al een soort ruggengraat in je verhaal waar je je aan kan vastklampen. Veranderen kan altijd nog :nod:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Hajime. Het afvragen of dat wat je schrijft goed genoeg is, herken ik. Proberen die vraag weg te duwen en stug doorschrijven, dat is het enige wat je kunt doen. En feedback vragen, bijv. hier op proeflezen, helpt ook. Wens je veel succes!

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
en waarvan ik me opnieuw begin af te vragen of het wel goed is.)
Herkenbaar :) al was dat bij mij dan niet met schrijven. Wat mij hielp was om me niet af te laten leiden door zaken die wel met het gebeuren te maken lijken te hebben, maar me slechts afleidden. Oftewel eerst slechts voor de hoofdlijn gaan, en pas als dat af is (zover ben ik nog niet, haha) bekijken of de andere zaken wel met de hoofdlijn te maken hebben. Welkom trouwens.

Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Hajime, Ook welkom :) Onzekerheid hoort erbij. Maar gewoon in jezelf blijven geloven en vooral... blijven schrijven! Want oefening baart echt kunst!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Klaar voor de aanval een start vol vuur na de top volgt het dal het was van korte duur laait het vuur weer op en vervolgt het verhaal of staat alles op stop en eindigt het fataal Welkom!