Lid sinds

13 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker

Dichten is leuk (Philo)

Hallo, ik heet Philo. Ik heb mijn hele leven al geschreven (heb ik het gevoel). Tegenwoordig schrijf ik elke maand een column voor een 55+ site en een column in een huisorgaan van een seniorencomplex. Sinds eind vorig jaar doe ik een poging tot dichten. Ik heb ontdekt dat gevoelens eenvoudiger en kernachtiger uitgedrukt kunnen worden in dichtvormen. Mijn eerste fout op dit forum heb ik gemaakt door een gedicht en direct eronder het vervolg op bijna hetzelfde moment te plaatsen. Sorry. Zal me beter aan de regels proberen te houden. Ik hoop door opbouwende kritiek en tips mijn dichten te kunnen verbeteren. Groeten, Philo.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Philo. Succes met het dichten. Zou je me een plezier willen doen en jouw nickname ook in de topictitel willen vermelden (dat kan door op 'bewerken' te drukken in jouw bericht)? Dan kunnen geïnteresseerden later jouw topic makkelijker terugvinden. Alvast bedankt :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Overtrad een regel de allereerste keer deze filosofische vlegel blijkt een echte heer bood direct zijn excuses aan en kan nu met een schone lei verder gaan Welkom!