gedicht

7 april 2011 - 11:12
Hallo Wie kan mijn gedicht lezen ,ik ben jullie dankbaar Liefde voor altijd Hallo mensen. Luister naar mij. Jullie denken wie is dat gek. Maar wat ik jullie zul zeggen, is 100 procent echt en is niet nep. Voor je liefde doet,denk goed wat je doet. Denk niet ,het is voor chill ,het is voor heel even. Voor heel even moet je iets terug geven. Niet geld ,niet goud, en niet hout. Voor heel even moet je heel je leven geven. Wat je terug krijgt, is verdriet verdriet en nog eens verdriet. Doe dan niet voor chill en heel even. Respecteer liefde ,en doe dat voor heel je leven. En nog eentje, Ik zal altijd op u wachten Oh, mijn lief,waarom heb je dit gedaan. Zomaar bij mij weggaan. Wat had ik dan gedaan. Ik was toch u maan en u was mijn ster. Dat had u toch zelf gezegd. Je stapte zonder aan mij te vragen in mijn leven,maar dat ook voor heel even. Je kon mij slaan ,je kon ruzie maken,het liefst kon je mij dood maken. Dat was veel beter dan zomaar weggaan. Oh mijn lief,toch zal ik altijd op u wachten. Want ik weet je zal terug komen. Ergens ooit uit mijn dromen. Maar kom dit keer niet voor heel even. Maar gewoon voor heel onze leven. Ik zweer op god,dat ik altijd voor u zal wachten. Hou me op de hoogte summeea

14 jaar 7 maanden

Rol

• Gewone gebruiker
7 april 2011 - 11:54
Hé, summeea. Dit is de sectie 'even voorstellen'. Stukjes kun je laten lezen in proeflezen. Lees dan wel eerst even heel goed de regels. Daar mag je bijvoorbeeld maar één gedicht tegelijk in een topic. Je mag max. één topic per dag openen en max. drie topics in een kalenderweek. Voor de rest van de regels, zie 'regels'.