Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Pixels en letters stelt zich voor.

Hallo schrijvers en schrijfsters. Ik ben een vrouw van 42. Na een paar dagen hier rond gedwarreld, heb ik maar een account aangemaakt. Eind april ga ik beginnen met een cursus journalistiek schrijven van de NTI. Mijn hobby's zijn: fotograferen, fotobewerking, mijn hond, lezen en schrijven voor beginners :o. Ik hou van kunst en cultuur maar helaas geen groot budget om overal aan deel te kunnen nemen. Het is best eng om hier wat neer te typen omdat je gaat nadenken over ¿¿ of ?? of is het , of . :o Ach...iedereen is toch ergens begonnen? En na wat ik gelezen heb zijn jullie allemaal leuke warme mensen. ;) Ik hoop hier nog lang te mogen rond dwarrelen en een hele hoop te mogen leren.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Pixels en welkom letters. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben op dit forum. Als jullie een bericht posten willen jullie dan wel even melden of de pixels of de letters de post hebben geschreven, want anders kan het wat verwarend zijn.

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom pix, Wat schrijf je zoal? Ik gok op columns. ;) Veel plezier op dit leuke forum!
Op dit moment werk ik vrijwillig mee aan een website voor een fototijdschrift. Ik doe dit pas een paar maandjes maar op verzoek van de uitgever ga ik deze cursus doen. Ik ben er in gestapt zonder enige ervaring in het schrijven, misschien heb ik wel verborgen talent. :)

Lid sinds

12 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Pixels en welkom letters. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin zullen hebben op dit forum. Als jullie een bericht posten willen jullie dan wel even melden of de pixels of de letters de post hebben geschreven, want anders kan het wat verwarend zijn.
Pixels en letters is het zelfde, dit is een samensmelting van fotograferen en schrijven. Er zit maar 1 mens achter... ;)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geeft een pootje zit netjes op legt het loodje en staat weer op voor deze fotogenieke hond knielt ze op de grond en rolt ze door het gras thuis de kleren in de was want ze zag het niet het bordje 'hondenuitlaatgebied' Welkom!