Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Kinderschrijfsels!

Dag lieve mensen, Kan er alsjeblieft iemand eens komen lezen op mijn blogje. Ik heb het weken geleden geschreven en kreeg nog geen enkele bezoeker. Kom eens kijken en laat een berichtje, dan lees ik jullie stuff ook. Groetjes, Reggie.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Eh, Reggie... Het is wel de bedoeling om hier op de site te willen zitten als je je voorstelt ;) Dus geen vragen of mensen jouw blog komen lezen, dat is reclame en dat wordt hier niet toegestaan, sorry.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Nee, met dit bericht ben ik niet overtuigd om je blog te gaan lezen. Nee, dat is niet het doel van dit forum. Nee, ik hoef geen lezers voor mijn stuf. Nee, ik ben nog steeds niet overtuigd. Nee, ik weet niet wat je link naar het blog is. Nee, ik hoef geen link naar het blog. Nee, ik ga niet overtuigd raken. Ja, ik stop met deze nee's. Nog een fijne dag en succes op dit forum! :)

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Nee, met dit bericht ben ik niet overtuigd om je blog te gaan lezen. Nee, dat is niet het doel van dit forum. Nee, ik hoef geen lezers voor mijn stuf. Nee, ik ben nog steeds niet overtuigd. Nee, ik weet niet wat je link naar het blog is. Nee, ik hoef geen link naar het blog. Nee, ik ga niet overtuigd raken. Ja, ik stop met deze nee's. Nog een fijne dag en succes op dit forum! :)
Leuke reactie, heb er erg om gelachen :). Ben het er trouwens helemaal mee eens.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar dat je blog nooit gelezen wordt? Heb je geen twitter, hyves, of weet ik wat? Daar bereik je waarschijnlijk meer lezers mee.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een jongen met bluf blogde zich suf tot zijn grote verdriet: geïnteresseerden trok hij niet snakkend naar een reactie kwam hij snel in actie uitte zijn wanhoopskreet en kreeg berichten bij de vleet Welkom!

Lid sinds

18 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Niet zo onvriendelijk, Reggie is net binnen en krijgt meteen tig nee's. Het is een onhandige vraag, maar wel oprecht. Reggie, plaats een stukje in proeflezen, vul je profiel in zodat we je blog kunnen vinden en doe inspiratie op op deze site.