Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

JeeWee stelt zich voor!

Hallo schrijvers en schrijverinnen, Ik ben Jan-Willem, 19 jaar en woonachtig in het gat Barneveld. Ik dicht al een heletijd, ongeveer vanaf mijn 12e denk ik. En toen ik dit aan een paar van mijn vrienden liet lezen kreeg ik positieve reacties. Ik vind het zelf heel erg leuk om te doen, en hoop ergens eigenlijk stiekem dat ik er verder in kan komen. Hopelijk kan ik hier was meer feedback krijgen, van mensen die er echt verstand van hebben. Ja, ik bedoel jou. Hier staan een aantal van mijn gedichten: http://jeewee.tumblr.com/ Groetjes JW.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een chickie van een eiland neemt het op tegen de vijand let op deze moederkloek zij jaagt je zo in de hoek dan is het haantje uit Barneveld degene die het onderspit delft Welkom!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Een chickie van een eiland neemt het op tegen de vijand let op deze moederkloek zij jaagt je zo in de hoek dan is het haantje uit Barneveld degene die het onderspit delft Welkom!
Deze haan met zijn haantjesgedrag. Moest even nadenken toen hij dit las. Vechten doe ik niet graag. Maar dat is anders als het om dichten gaat. So bring it on, moederkloek. Je mag dan wel niet slecht zijn, maar ik ben goed. Dankjewel =)

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
neeeeeeeeeeeeeee jee wee je moet beter versjes schrijven,leer meer talen,en schrijf van je hart dat is het meeste zelf schrijf ik gedichten en eerlijk meer mooier als joune sorry maar zijn wel mooi