Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

EvdB stelt zich voor!

Hoi allemaal, ben al een tijdje aan het lezen hier, op deze site en in het "salon" (klinkt toch veel leuker dan forum, vind ik!). Tot nu toe heb ik nog geen berichten geplaatst, maar wat niet is kan nog komen, dus het wordt toch wel tijd om me voor te stellen. Ik ben dus EvdB, maar je mag ook Esther zeggen (/schrijven). Toen zo'n 20 jaar geleden mensen aan me vroegen wat ik later wilde worden, dan zei ik altijd "boekenschrijver". Die wens was naar een kamertje ergens achter in mijn hoofd (of in mijn hart?) verhuisd en is recentelijk weer boven komen drijven. Ik ben wel altijd veel bezig geweest met taal, zowel voor mijn werk als in mijn vrije tijd. Ik loop ook al enkele jaren rond met een aantal ideeen voor verhalen/boekjes, maar wie weet gaat dat binnenkort nog op papier komen. Dat lijkt me een geweldig gevoel. Alleen al de voorpret van het hier lezen over schrijven :-) Dus tot schrijfs! Groetjes, Esther

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Vlei je op de divan in onze prachtige salon hoe schrijf je een roman in het juiste jargon houd de ogen gesloten visualiseer je idee alleen in een bootje drijvend op de zee Welkom!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hi Cychick! Ik had al gehoopt op zo'n mooi stukje van jou! Ben een bewonderaar! Geweldig hoe je het uit je mouw lijkt te schudden... Groetjes, Esther