Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

SoukeM stelt zich voor

Hallo allemaal. Ik ben SoukeM. Heb me gister aangemeld en ontdekte nu tijdens mijn forumontdekkingstocht dat het de bedoeling is je even voor te stellen. Bij deze dus. Ik ben 22 jaar en woon in Nijmegen. Hoewel ik al enige tijd schrijfambities heb ben ik pas sinds kort bezig met wedstrijden. (Hiervoor bleef het voornamelijk bij schoolwerk en stukjes voor de carnavalsvereniging!) Heb nu wat lopen bij pica en write now! En zowaar een sonnet gepubliceerd gezien in het boekje zonnettenhof van uitgeverij aquazz! (Samen met 108 van de 150 inzendingen maar het voelde toch goed om mijn naam erbij te zien staan!!) Zo was het wel weer genoeg over mezelf! Ik kom jullie vast allemaal nog wel tegen in de verschillende topics. :) Groeten, SoukeM

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Souke welkom op Sol. Heb je de carnaval overleefd dan staat de Nijmeegse vierdaagse weer voor je deur... })

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal bedankt voor het welkom :D En Bobcat inderdaad, maar gelukkig zijn er in de tussentijd ook nog zat leuke feesten om naar uit te kijken anders wordt het wel erg lang wachten! haha

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jongedame, tweeëntwintig jaar dol op vele fusten bier haar dorstige geest leidde naar deze leuke website hier vrienden van school of carnaval genoten reeds van haar verhalen met bier en een broodje bal trok ze volle zalen haalde iedereen uit de malaise na de zoveelste polonaise Welkom!