Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo mijn naam is Dropje

Hallo Allemaal Ik ben Dropje en ben 32 jaar van 17-03-78 Mijn passie is momenteel schrijven en ben net begonnen zo ook met de cursus korte verhalen schrijven. Momenteel ben ik toe aan de flashback techniek en heb nog wat moeite met het plaatsen van de leestekens maar, daar wordt aan gewerkt. Dropje

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Dropje :) Zou je wellicht jouw nickname in de topictitel willen zetten (dat kan door op 'bewerken' te klikken in jouw eigen bericht)? Dan kunnen mensen die dat willen jouw topic later makkelijker uit de grote hoop trekken ;) Alvast bedankt.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Dropje :) Zou je wellicht jouw nickname in de topictitel willen zetten (dat kan door op 'bewerken' te klikken in jouw eigen bericht)? Dan kunnen mensen die dat willen jouw topic later makkelijker uit de grote hoop trekken ;) Alvast bedankt.
was dit de bedoeling?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen drop maar taart want je weet wel wie er over zes dagen verjaart zoute sticks, toastjes met brie een kom met chips misschien Dropje kan het niet aanzien het liefst at zij snoepgoed en pannenkoeken met stroop spoelde ze het zoet weg met limonadesiroop met weemoed denkt ze aan toen ze zou het zo weer overdoen Welkom!

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, na 3 jaar toch maar weer eens online gekomen. Ik doe inmiddels de cursus niet meer omdat ik hier eindelijk meer leerde dan daar. Mijn verhaal van Els weer opgepakt omdat ik daar toch iets van wil maken. Groetjes Dropje