Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Willielek: Het verhaal

van mijn leven begon 63 jaar geleden. Opgegroeid met een talige moeder en een 'bloemige' vader onder de rook van de Aalsmeerse kassen. Ik werkte 40 jaar in het onderwijs, daar kon ik de liefde voor de taal makkelijk kwijt, maar er bleven altijd woorden hangen in mijn hoofd. Dat werd schrijven, toen en nu nog steeds. Korte verhalen over wat ik zie, voel, denk en denk te zien. Deze verhalen zijn zo hier en daar gepubliceerd, van landelijk ochtendblad tot schoolkrant. Op mijn site schrijf ik reeds zes jaar elke maand twee korte verhalen. Nu ik gestopt met werken ben, gebruik ik veel van mijn tijd voor taal. In alle vormen: verhalen, gedichten en observaties. Via 'schrijvenonline' hoop ik feedback te krijgen op mijn producten. Willie Willie@willielek.nl www.willielek.nl www.tekstballon.com

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Willie. Welkom. Je bent zelf ook behoorlijk 'talig' geworden. Fijn zo. Veel feedback gewenst. :thumbsup:

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welko, Willielek :) Zou je voor de duidelijkheid even jouw nickname in de titel willen zetten? Dat kan door op 'bewerken' te drukken in jouw post. Dan kan jouw voorsteltopic later makkelijker teruggevonden worden. Alvast bedankt. Daarnaast kun je - zoals eerder gezegd - jouw e-mailadres en websites kwijt in jouw profiel. Dan krijg je ook van die buttons - zoals Clemens heeft - onder jouw avatar.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Wil. Wat een lief stukje over de verjaardagskalender, op jouw website. Hoewel ik zelf nooit kijk of mijn naam erop staat - komt misschien vooral omdat in mijn omgeving weinig mensen over zo'n ding beschikken, in elk geval niet op het toilet (misschien een generatieding? :) ) - riep het allerlei mooie beelden bij me op.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Opgekweekt in een kas alles pracht en praal kindertijd tussen de planten was de basis voor bloemrijke taal nu is de tijd aangebroken om voluit aan het schrijven te gaan de bloem reeds ontloken een ieder gaat haar gadeslaan Welkom!

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cychick, "Opgekweekt in een kas", wat een mooie zin. Eva, Tja, die verjaardagskalenders. Ze zouden bijna bij 'Neerlands Cultureel Erfgoed' kunnen. Met dank voor jullie bijdrage, Willie