Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

gewoon, even voorstellen

Dagdag, ik ben Ilse Al, 50-, married with children. Ik schrijf voor mijn plezier, houd verder van lezen, muziek, musiceren, reizen, tekenen, schilderen en ik ben dol op social media, dansen, feestjes organiseren. Ik wil me hierbij graag even voorstellen. Echt prangende vragen heb ik nog niet, maar die komen vast. Je kunt mijn logs lezen op http://venusvido.blogspot.com en achterliggende blogs. Groetjes, Ilse Al :)

Lid sinds

19 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Hoi Ilse, nu lijkt het of je alleen je blog komt promoten. Volgens mij staat het stuk waarmee je je wilt voorstellen nu in je onderschrift. Ik heb dat even verwijderd en naar dit bericht gekopieerd.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Ilse Al :) Zou je voor de duidelijkheid even jouw nickname in de titel willen zetten? Dat kan door op 'bewerken' te drukken in jouw post. Dan kan jouw voorsteltopic later makkelijker teruggevonden worden. Alvast bedankt.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Love and marriage gevolgd door de kids nu elke avond op de bank vrouw niet meer zo slank man met een hondenbaan zoon zou er het liefst vandoor gaan gelukkig is daar het domme blondje dol op plezier en feest pruilend met haar mondje hier is het echte feestbeest Welkom!