Clemens - Had me hier nog niet voorgesteld
Dag collega-schrijvers.
Ik was meteen in de blog van Schrijven Online begonnen, helemaal voorbijgaand aan het forum.
Dus bij deze:
Ik ben Clemens van Brunschot en woon in Eindhoven, waar ik momenteel het Carnaval probeer te ontlopen (waar ze ooit mijn arm uit de kom trokken).
Alles in mij is bezig om eindelijk te debuteren. Na acht romans, waarvan vijf het vermelden waard, wordt dat huizenhoog tijd. In de blog heb ik meer over mijn nieuwste geschreven: "Eugénie Stauf en de gelovige".
Ik heb jarenlang begeleiding gekregen van Hans ter Mors en nu heb ik Script+ ingeschakeld voor een manuscriptbeoordeling.
Met de meesten van jullie deel ik in ieder geval uithoudingsvermogen. Want de leercurve is lang, het geloof van de achterban soms tanende, en de uitgevers steeds kritischer. Hoe groter de uitdaging, hoe harder ik loop, nog steeds.
Na mijn "De Mietjeskring" (dat wel publicabel werd geacht door uitgevers, maar toch niet bijzonder genoeg bleek), heb ik mijn laatste lekker helemaal geschreven zoals ik hem zelf wilde hebben, dus nogal apart. Hopelijk niet TE apart; desnoods geef ik het werk zelf uit. Ik zal in de blog een keer iets schrijven over de rol van NLP in verband met dat doen-wat-ik-wilde.
Tot gauw.
Welkom! En succes met je
Welkom!
Alsnog welkom Zou je wel
Welkom!
Welkom!
Bedankt voor het welkom
Welkom Clemens en succes!
Hallo Clemens. Het wordt
Gemaskerd met een
Wat leuk van cychick en de
Clemens, welkom hier!