Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

OudHerk, aangenaam

Wat ik altijd verafschuw, waar ik ook kom, om welke reden dan ook, en wie de mensen ook zijn die noodgedwongen of gewoon benieuwd naar meer naar mijn woorden luisteren of ze lezen, is het verschrikkelijk moeilijke dat ga ik nu weer eens doen. Gelukkig kan ik me verschuilen achter een blog die ik sinds enige jaren reeds onderhoud, en waar ik reeds heel wat van mezelf prijs gegeven heb. Het is http://andebijk.blogspot.com . Als 58-jarige huisvader en grootvader ligt binnenkort de tijd voor mij open om eindelijk, na al die jaren dat te doen wat ik nooit heb kunnen volhouden: schrijven. Op een georganiseerde en gecontroleerde manier. Schrijven Online kan me misschien helpen waar ik onwetend ben, en steunen waar ik hulp verlang. Mijn dank alvast voor uw hulp, steun, en misschien ook een handvol begrip voor de mogelijke beginnersfoutjes, waarvoor mijn oprechte verontschuldigingen: ze zijn dan als een kind in onwetendheid gepleegd, en er zit geen kwade bedoeling achter. Vriendelijke groeten, Danny

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Op onnavolgbare wijze verscholen op het Internet waar zijn haren te berge rijzen soms beleeft hij dolle pret boeken om aan te snuiven bewondert iedere oneffenheid blijft lezen voor zich uit schuiven daarvoor heeft hij gewoon geen tijd Welkom!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Danny! Ik denk dat je hier zeker goede hulp bij het schrijven kunt vinden. Veel succes en plezier met het schrijven.