Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Cateau stelt zich voor, behoorlijk vertraagd, dat dan weer wel.

Hallo SOL-ers Ik hang al een paar weken op dit forum rond, heb al in felicitaties en tranen mogen delen in het Pica-topic maar heb me nog steeds niet officieel voorgesteld. Niet zo netjes, dus bij deze een poging om dat recht te zetten :) Ik ben Cateau en doe pogingen om tussen een wereldreis door (ik ben nu in Latijns Amerika) tijd te besteden aan schrijven. Het afgelopen jaar heb ik een paar kleine dingen mogen uitgeven maar ik heb nog steeds geen flauw idee waar dit heen gaat en hoe ik, wanneer ik later groot ben natuurlijk, de stap naar professioneel schrijven zou kunnen zetten. Dromen en plannen genoeg maar practisch gezien geen idee waar te beginnen, vooral vanuit den vreemde. Maar wel veel liefde voor schrijven en passie om 'er iets mee te doen', liefst vanuit overal en nergens. En dit forum leek me een plek voor vakfanaten met liefde voor het geschreven woord en een goede plek om af en toe eens even te komen kijken waar iedereen mee bezig is. :) Dus hierbij: hallo. xx Cat

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Cateau! Klinkt spannend, die wereldreis - levert je vast veel schrijfinspiratie op.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo. Als je een wereldreis maakt moet je onderwerpen genoeg hebben om over te schrijven. Alleen nog even op 'papier' zetten. Veel plezier hier.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Met een lach en een traan gaat Cateau de wereld rond jong en zonder vaste baan op het zuidelijk halfrond de toekomst ligt aan je voeten passie is het begin schrijven zul je moeten kijk uit voor de vogelspin Welkom!