Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

RickySling zegt even hallo

Ik wil mij even voorstellen. Ik heet Ricky en ben mij al een tijdje aan het oriënteren op het schrijven. Ik was altijd al een betere schrijver dan prater ;) Afgelopen najaar deed ik de basiscursus schrijven aan de Schrijversvakschool in Amsterdam. Ik heb daar veel geleerd en vond het erg boeiend. Ik mis een beetje de rust en een doel om te gaan zitten schrijven. Terwijl dat een eerste vereiste is, omdat er anders niets van de pen komt natuurlijk. Ik heb mij aangemeld om hier inspiratie te vinden en doe eerst de cursus journalistiek van Schrijven online. Dat lijkt mij een goede aanvulling voor mijn werk. Groet aan allen.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ricky :) Leuk dat je de cursus journalistiek gaat doen. Zou ik je wel mogen vragen om je nickname in de topictitel te vermelden? Dan kunnen mensen jouw voorsteltopic later makkelijker terugvinden. Dat kun je doen door in jouw post te klikken op 'bewerken'. Dan kun je van 'Ik zeg even hallo' 'RickySling zegt even hallo' maken ;) Alvast bedankt.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier. Veel plezier. Doe je ding en laat je van niets weerhouden. Angst is een slechte raadgever. Hier kom ik langzamerhand achter. Angst zorgt ervoor dat je de doelen niet bereikt waarvan je droomt. Onrust is ook een slechte raadgever. Rust is de basis van alles. Druk maken heeft geen nut. Je bereikt er in veel gevallen niets mee. Veel plezier hier en een leerzame periode toegewenst. Vreemdeling.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Ricky welkom. Misschien zou je genegen zijn om in je profiel te vermelden of je man, vrouw, of anders bent? Vind ik wel zo sympathiek... :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Rusteloos en zonder doel met een onaangeroerde pen praat niet over zijn gevoel het leven niet helemaal Zen voor de grote ommekeer een cursus journalistiek nooit geen inspiratie meer en voortaan praatziek Welkom!