Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Benno even voorstellen

Hallo daar allemaal, Ook ik zal me even voorstellen mijn naam is Benno, ben al een tijdje bezig met schrijven. Het schrijven lukt redelijk ben met meerdere dingen bezig, schrijf ook een blog niet frequent jammer genoeg. Het enige wat ik tekort heb is tijd als ik meer tijd zou hebben zou ik meer verhalen klaar hebben. Lees nu ongeveer een jaar schrijven online en krijg ook het tijdschrift thuis. Heb een kort verhaal van 1600 woorden wat ik zelf wel goed gelukt vind, als er mensen zijn die het lezen willen kan ik het mailen. groetje Benno. http://bennozuidenga.blogspot.com/

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo, Benno :) Welkom. Ik had gezien dat je proeflezen al gevonden hebt, dus ik denk dat je de rest van het forum ook snel door zult krijgen. Veel plezier hier ;) Dan had ik nog wel een vraagje. Zou je je gebruikersnaam in de topictitel willen plaatsen? Dat kan door op 'bewerken' te drukken in het eerste bericht. Er zijn namelijk al meerdere 'even voorstellen'-topics en dan valt jouw topic later makkelijker terug te vinden - ook als je hier al een tijdje bent en het topic is weggezakt ;) Alvast bedankt :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gehaast schrijft hij zijn stuk Benno werkt zich een ongeluk de tijd hijgt in zijn nek het maakt hem bijna gek daarom houdt hij het kort typt in één moeite door schrijven als sport waar doet hij het voor Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op SOL Benno. Leer, lees en schrijf ze. Wanneer je geen tijd hebt, is het vaak tijd om je te ontspannen, met schrijven lukt(mij) dat goed:-) Misschien iets voor jou?

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Gehaast schrijft hij zijn stuk Benno werkt zich een ongeluk de tijd hijgt in zijn nek het maakt hem bijna gek daarom houdt hij het kort typt in één moeite door schrijven als sport waar doet hij het voor Welkom!
:D :thumbsup: volgens mij ga jij ook rijmend door het leven.. Welkom Benno :)

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Benno en welkom op deze mooie stek. Zoals Confucius al zei: je moet geen haast hebben, je moet op tijd vertrekken. Succes!