Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ook ik zal me even voorstellen! Love is everything_

Heel toevalling ontdekte ik vandaag deze site. Ik ben nog maar een jong meisje, dat erg veel van schrijven houdt. ik ben nu 16 jaar, en heb al verschillende verhalen geschreven. het probleem is, dat ik met zoveel dingen tegelijk bezig ben. Vroeger toen ik heel klein was, schreef ik al verhaaltjes. ik heb een schriftje, helemaal volgekladderd met verhalen over droomwerelden waarin iedereen lief voor elkaar was want oh dat wilde ik zo graag. Ik was er vroeger ook heilig van overtuigd dat dat kon. Inmiddels weet ik natuurlijk wel beter. Maar goed, ik dwaal af. Ik hoop dat ik mezelf door meer bezig te zijn met schrijven, er eindelijk toe kan zetten om een verhaal helemaal te schrijven. want tot nu toe heb ik alleen maar kleine stukjes. Liefs!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welcome :D. Je kan proberen om van de kleine stukjes - meerdere verhaaltjes - één verhaal te maken :). Heel veel succes ermee :).

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor je tip! :thumbsup: ik zal m'n oude volgeschreven notitieblokken er eens bij pakken en kijken of iets bij elkaar past, misschien wordt het nog wat leuks haha! :)

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geen dank hoor :P. Haha, ik hoop het voor je :). Wat ik begreep uit je tekst is dat je Fantasy schrijft, klopt dat?

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm vroeger wel, maar dat is weer een aantal jaar geleden. zelf ben ik zo rond m'n 13e jaar van die meidenboeken gaan lezen ( denk aan Carry Slee, Francine Oomen etc. ) Sindsdien schrijf ik meer dat soort verhalen. Vooral omdat ik me beter in dit soort situaties kan verplaatsen, waardoor ik een verhaal veel levendiger kan maken. :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat jonge valt wel mee, hoor... We hebben hier inmiddels een hele club tieners! :D Het voordeel van deze site is dat je, als je jezelf volwassen gedraagt, ook beoordeeld wordt als een volwassene. Ik zag al iets van je staan bij proeflezen. Welkom hier! :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben je werkelijk fan van Carry Slee, Love is everyhing_? (Omg, wat een vervelende gebruikersnaam. :P) Slee is niet origineel; al haar boeken hebben precies dezelfde structuur. Probeer wat uitdaging te zoeken in je schrijven, we hebben al een Carry Slee en waarschijnlijk nog geen Love is everything_. Persoonlijk ben ik nieuwsgieriger naar de laatste dan naar de eerste persoon. :)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Club van tieners? Haha dan kom ik me ook even melden! ;) Welkom LE (sorry ik ben te lui om je naam voluit te schrijven), veel plezier/succes etc. op deze site! ^^

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op de Solsite. Het wordt pas irritant als oudere mensen als kind worden behandeld.. :lol:

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hmm vroeger wel, maar dat is weer een aantal jaar geleden. zelf ben ik zo rond m'n 13e jaar van die meidenboeken gaan lezen ( denk aan Carry Slee, Francine Oomen etc. ) Sindsdien schrijf ik meer dat soort verhalen. Vooral omdat ik me beter in dit soort situaties kan verplaatsen, waardoor ik een verhaal veel levendiger kan maken. :)
Haha oke, dat zijn echt typisch van die boeken die ik liever lekker laat staan waar ze staan :o.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Het voordeel van deze site is dat je, als je jezelf volwassen gedraagt, ook beoordeeld wordt als een volwassene.
...en behandeld wordt als een volwassene. Ook belangrijk. ;) Van harte welkom op SOL. :) Zou je wel nog even je nickname in de titel van je voorsteltopic willen zetten? Dat maakt het voor andere gebruikers makkelijker je topic terug te vinden als ze niet meer weten wie je nou precies bent. Rechtsonder staat de optie "bericht bewerken". :)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha! nee beslist geen fan hoor. Ik moet zeggen dat ik de afgelopen anderhalf jaar nauwelijks meer boeken lees. Ik vond haar boeken altijd zwaar voorspelbaar. bij de 2e bladzijde wist je al wat er aan het eind moest gaan gebeuren. dat kon bijna niet missen. Zelf wil ik in mijn verhalen op een of andere manier, toch zorgen voor een bepaalde spanning. Ach ik ben nog jong, en heb zowieso nog héél veel te leren! maar dat komt nog wel, hoop ik ...

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha geweldig, de tienerclub meldt zich hier :P. Ik voeg me daar ook bij xD.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Love is everything_ en welkom op SOL. Misschien leuk om je profiel wat verder in te vullen? Succes met je schrijfsels!

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Love! :) Mag ik je Love noemen? Ook al klinkt dat erg amicaal, toegegeven :D Welkom hier, en veel schrijf- en leerplezier! De wereld is soms naar, donker en naargeestig. Vandaar dat we af en toe willen vluchten naar een andere wereld. Zo'n wereld scheppen is een hele kunst, maar je begint duidelijk al vroeg met leren.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Waar vogeltjes vrolijk fluiten en de zon altijd schijnt mensen elkaar nooit uitsluiten elke donkere wolk verdwijnt daar loopt een klein meisje te springen dat niets in haar leven liever wil dan dansen en liedjes zingen met op haar hoofd een roze bril Welkom!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
De wereld is soms naar, donker en naargeestig.
Waar vogeltjes vrolijk fluiten en de zon altijd schijnt
Mooi toch!