Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nachtbrakertje

Vroeger schreef ik verhalen, daarna jaren gestopt om weer sinds een jaar opnieuw te schrijven, er is nou eenmaal die drang om wat er in mijn hoofd afspeelt via mijn vingertoppen tot leven te wekken in gedichten. Ik vind het rijmen belangrijk, maar dan niet die sintgedichies die je zo vaak ziet. Voor mij ook geen langdradige met rozeblaadjes bespikkelde suikerzoete zinnen. Ik ben dol op woordspelingen, door- denkertjes, zelfspot, satire en een vleugje erotiek. :o heb al aan 2 wedstrijden meegedaan en kom me nu pas voorstellen. En de naam is Moi. Van Monique.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Altijd ziek in de nacht door al het snoep zo zoet na een hele dag op jacht kreunend in het beddengoed voelt met haar vingertoppen naar de rand van haar ledikant ze kan niet meer stoppen het kokhalzen heeft de overhand wanneer is het nu eens klaar zij is weer de sigaar Welkom!

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Altijd ziek in de nacht door al het snoep zo zoet na een hele dag op jacht kreunend in het beddengoed voelt met haar vingertoppen naar de rand van haar ledikant ze kan niet meer stoppen het kokhalzen heeft de overhand wanneer is het nu eens klaar zij is weer de sigaar Welkom!
Ogen op stelen branden de wereld in mijn hoofd wil dat kussen strelen maar mijn lichaam heeft geen zin ben het gapen al voorbij daar lig ik niet wakker van het is ook niet mijn nachtbrakerij zo vertelde ene buurman maar dat snurken daardoor houd ik em ook wakker hoor hem 's nachts zijn koffie slurpen arme wakkere stakker.. en ik geniet van de reusachtige rust als er nog geen haan naar me kraait de zon mijn ramen licht kust wanneer jij je nog 'ns omdraait de nachtbraker: oh wat duurt die nacht toch lang Klaas komt bij mij gewoon niet vaker misschien maken mijn dromen me bang of val ik straks in zo'n winterslaap als Doornroosje in coma zo tel ik schaap na schaap na schaap ze noemen het: insomnia :D

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
:thumbsup: al die welkom's, sorry voor het gedichtje, kon het niet laten zo te reageren :o zal het niet meer doen. ben ff rondkijken hier hoe alles werkt..