Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jonas

Hoi! Ik ben Irene en ben 15 jaar oud. Ik schrijf al sinds ik klein ben, doch alleen voor de lol. Toch wil ik hier meer over leren en te weten komen, en stuitte laatst op dit forum. Ik hoop hier nog veel te leren! Groetjes.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jonas/Irene. Schrijf ze. Misschien zou je ook je profiel even in willen vullen? Dit zodat we later -wanneer het voorsteltopic onder is gesneeuwd- we in één druk op je naam kunnen zien wie je bent en wat je doet.

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, twee persoonlijkheidje xD :p.. Veel plezier op dit forum :D.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha ja eigenlijk had ik het gewoon Irene moeten doen.. Maar op het moment dat ik een nickname in moest vullen keek ik naar mijn kat, en die heet Jonas. Ik ga even mijn profiel invullen!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha ja eigenlijk had ik het gewoon Irene moeten doen.. Maar op het moment dat ik een nickname in moest vullen keek ik naar mijn kat, en die heet Jonas. Ik ga even mijn profiel invullen!
Hahaha, dan krijg je wel van die dingen ja :P xD. Had ik eens in een zin: Wil je mij de boter even poetsen. En suc6 met invullen van je profiel xD.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha ja eigenlijk had ik het gewoon Irene moeten doen.. Maar op het moment dat ik een nickname in moest vullen keek ik naar mijn kat, en die heet Jonas. Ik ga even mijn profiel invullen!
Hahaha, dan krijg je wel van die dingen ja :P xD. Had ik eens in een zin: Wil je mij de boter even poetsen. En suc6 met invullen van je profiel xD.
Haha tja, moge het duidelijk zijn dat ik een meisje ben. Da's nog wel 't belangrijkst, haha. :P

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha ja eigenlijk had ik het gewoon Irene moeten doen.. Maar op het moment dat ik een nickname in moest vullen keek ik naar mijn kat, en die heet Jonas. Ik ga even mijn profiel invullen!
Hahaha, dan krijg je wel van die dingen ja :P xD. Had ik eens in een zin: Wil je mij de boter even poetsen. En suc6 met invullen van je profiel xD.
Haha tja, moge het duidelijk zijn dat ik een meisje ben. Da's nog wel 't belangrijkst, haha. :P
Haha, ja dat is het inderdaad ja :P. Ik denk dat ik wel zo goed kan worden in je naam dat ik bij Jonas automatisch jou naam lees, dat heb ik wel meer :D. Maar ook bij spelfouten, ik lees dan altijd of het goed is, maar dan is het fout. xD

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je profiel bekeken en leuk profiel :P xD. Beter dan die van mij dan.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je profiel bekeken en leuk profiel :P xD. Beter dan die van mij dan.
Ik heb maar gauw iets ingevuld.. hahaha!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heb je profiel bekeken en leuk profiel :P xD. Beter dan die van mij dan.
Ik heb maar gauw iets ingevuld.. hahaha!
Haha, nou ja ik ben tenminste al iets wijzer over jou :P. Ik heb mijne trouwens ook net ingevuld xD.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Jonassen met de kat of lezen in een voetbalblad de geur van banaan kan ze niet weerstaan een doorsnee scholier twitterend in het rond wat een plezier voor deze kwebbelkont Welkom!