Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid

Aangenaam, ik ben Li ...

Hallo beste mensen, Ik ben Li, 40 jaar, moeder van 2 kids, geliefde van een mooie, lieve intelligente man ;-) Je kunt wel zeggen dat ik een vrouw met vele hobby's ben. Ik hou van schilderen (wat ik dan ook een aantal keer per week doe), van schrijven (wat ik probeer 1 keer per week te doen) en van Photoshoppen (wat ik probeer een aantal keer per maand te doen. Ik hou van een "soort van" columns te schrijven en korte verhalen (kinder). Ik wil me op deze site proberen te ontwikkelen. Door veel van anderen te lezen, door tips te volgen maar ook door korte cursussen en workshops. Nou ... ik hoop dat we elkaar nog zullen schrijven. Hartelijke groeten, Li

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier hier. En mooi naam trouwens. Lekker simpel. Ik vind het een goed idee hoe je het zegt van je hobby's. Het verdelen hiervan. Dank voor je idee. Kan ik wel wat mee. Nogmaals veel fun in here. Cheers. Vreemdeling.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Moeder op de eerste plek lijdt aan slaapgebrek in bezit van een geweldige vent geschikt voor elk fotomoment schrijvend over het gezinsleven opstaan voor half zeven bij haar schoonouders inpandig blijkt soms reuze handig Welkom!