Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker

Roofvogel maakt een landing

Nu moet ik natuurlijk uitkijken dat ik niet weer tegen een boom aanvlieg. *BAM* Ok, ik leer het nooit. Misschien moet ik dan maar even met beide benen op de grond blijven. Aangenaam, ik ben Sander. Schrijver van fantasyverhalen, liefhebber van lezen en student psychologie. Nou, dat is nogal wat eh? Zoals jullie zien heb ik een voorliefde voor het fantasy genre. Dit omdat ik het heerlijk vind om mijn eigen werelden te kunnen bedenken en mijn verhalen te laten afspelen in een setting die ik op mijn eigen manier kan vormen. Onbelemmerd door dat ene bankje dat niet op dat ene plein van Amsterdam staat. Onlangs heeft een zekere Muts me op dit forum gewezen, nu krijgen jullie mij op jullie dak en dat is allemaal háár schuld!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goedendag, mijnheer Roofvogel. Muts wenst u een goede vlucht op dit forum en wenst dat u uw nageltjes bij u houdt. Anders zal zij ze helaas kort moeten knippen en dat is een schande voor roofvogels.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Door een muts aanbevolen gevleugelden die samenscholen fladderend in het park kruimeltjes zoeken op het plein zo stijf als een hark tegen een boom aanvliegen doet pijn pechvogel met pootjes op de grond stap niet in de vogelstr*nt Welkom!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Sander! Ik hou zelf ook van fantasy, al heb ik ontstellend weinig fantasy gelezen ;) Veel plezier op ons forum.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Roofvogel. Cychick is onze gastvrouw bij uitstek. Geef die muts een compliment.

Lid sinds

13 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oj, Jee, een roofvogel. We moeten op gaan passen Sollers hij is nog psiegies ook nog.....Welkom. :)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahaha Bobcat, hij is nog psiegies ook, ja dat wordt oppassen geblazen:) Welkom, Heer Roofvogelpsycholoog, veel inspiratie en schrijfplezier alhier.

Lid sinds

13 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het warme welkom, medeschrijvers. Ik voel me al helemaal thuis. Ik heb dan ook gelijk het voorrecht genomen om mijn thuis te bouwen in die boom daar.
Ben je een Afrikaanse bruine kiekendief, een lachvalk of een secretarisvogel? In ieder geval, welkom!
Eigenlijk zou ik dat niet moeten verklappen, want dan is het mysterie weg. Maar ik doe het lekker toch. Ik ben een harpij arend. Prachtige beesten.