Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Ralph Steenbeek

Dag, mijn naam is Ralph Steenbeek* en schrijf sinds 2003 echt als hobby. Van columns, essay's, recensies tot verhalen, ik vind schrijven een van de mooiste hobby's die ik heb. Ik hoop hier veel te leren en ook wel nieuwe ''collega's'' te ontmoeten. Ik heb een eigen website waar ik mijn verhalen wekelijks publiceer en ben nu bezig met weer een lang verhaal. Ik vind het heerlijk om te doen. Iedereen veel schrijfplezier. Ralph Steenbeek. *: Is een pseudoniem!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, ik ben Tille , soms actief hier, soms verdwijn ik voor lange tijd (in perioden waarin ik niet veel kan schrijven). De laatste tijd post ik wat meer. Groetjes en veel plezier hier.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom beste Ralph! Even terug naar je profiel gaan lijkt me handig, want noch je tweets, noch je Homepage doen het. Ik kom dan op een SchrijvenOnline-melding dat de pagina niet is gevonden. (Die link in je onderschrift werkt wel) Ja, en wat er hier wel meer doen: een niet openbare Hyves hier wegzetten, da's natuurlijk niet zo erg zinvol? :D Geeft niks hoor, je bent écht de enige niet... :ninja: Veel schrijfplezier hier! Jannie

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Schrijvend onder pseudoniem mij niet gezien de naam Ralph Steenbeek is goed gevonden want toen ik hem bekeek raakte ik al opgewonden Welkom!

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ralph: Welkom! Zijn er meer overeenkomsten tussen de naam (van de schrijfster) Rosita Steenbeek en het pseudoniem Ralph Steenbeek dan alleen de achternaam, of is er gewoon sprake van toeval?