Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Anaglyph gaat ook schrijven

Hallo SOL-leden, Ik ben al een hele tijd lezend lid van SOL. Sinds kort schrijf ik ook weer. Ik schrijf het meest korte verhalen, heel af een toe een forumbericht, columns, lesbrieven en met behulp van een cursus straks ook gedichten. Groet van Anaglyph

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zo te lezen, bedoel je misschien: Anaglyph gaat stukjes bij proeflezen plaatsen. Schrijven doe je al een poosje volgens mij. Succes Anaglyph!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Anaglyph, welkom op het SOL-forum... Ik ben hier ook heel recent actief geworden. Veel schrijfplezier!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bekijkt het leven door een 3d-bril combineert groen met rood iemand die dichten leren wil een zekere soortgenoot is wat ik graag zie in deze dimensie Welkom!

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, Anaglyph, al heb je er wel een zoekplaatje van gemaakt. Je bent een vrouw, dat kostte me even wat speurwerk maar dat weet ik dan nu toch. En ik weet nu ook dat je uit een plaats komt, waar ook mijn favoriete kaas wordt gemaakt en dat je een veelzijdig mens bent. Dat deed je vast expres, om het bezoekersaantal van je site op te vijzelen? (grapjuh!)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank voor jullie welkom, Bloem50, Karmijn, Cychick, Thomach, Danischa en Janheij.
welkom, Anaglyph, al heb je er wel een zoekplaatje van gemaakt. Je bent een vrouw, dat kostte me even wat speurwerk maar dat weet ik dan nu toch. En ik weet nu ook dat je uit een plaats komt, waar ook mijn favoriete kaas wordt gemaakt en dat je een veelzijdig mens bent. Dat deed je vast expres, om het bezoekersaantal van je site op te vijzelen? (grapjuh!)
:nod: en voor de speurders op SOL