Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Signalement Tau

Het signalement van de volgende persoon werd doorgegeven: - jonge vrouw - zit al bijna een jaar op tram 30 - creatieve duizendpoot - sinds eind december aan het schrijven geslagen en er nu helemaal aan verslaafd Spreekt deze persoon u aan, gelieve dan hieronder een berichtje achter te laten.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Signalement van de persoon die Tau heeft gesignaleerd - jonge vrouw - is een vreedmganger, want gaat met tram 16, 17 en bus 18. - heeft gewoon twee voeten - wil Tau van harte welkom heten op SOL

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Signalement van een persoon die Tau heeft gespot: - oude man - zit al bijna 50 jaar op een fiets - da's vaak hard trappen tegen de wind in - hijg, hijg, welkom, hijg, hijg

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volgens verschillende onbevestigde berichten heeft een derde persoon het voorsteltopic gevonden. Hij voldoet aan het volgende signalement: - Jonge man - Reist niet met het OV, maar heeft wel 2 fietsen - Heeft ooit opgezocht wat nu het verschil tussen een duizendpoot en een miljoenpoot is - Men heeft hem in zuidelijk accent horen roepen "Welkom op SOL, Tau!" Weet u wie deze jongeman uit vermoedelijk het zuiden des lands is, of heeft u meer informatie over de betekanis van de term "soltau"? Bel dan met 0900-8844. Maar u kunt natuurlijk ook de plaatselijke politie bellen.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nog eentje - middelbare vrouw die maar geen 'dame' wil worden - is provinciaaltje en vraagt: 'een tram, wat is dat?' - heeft een creatieve geest doch onwillige handen (twee linkse) - hoopt Tau nog vaak hier te zien

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik ook! - Kind die midden in haar pubertijd zit - Een dorpje die een trein heeft en bussen maar geen tram wel een taxi. - Koppige creatieveling - Dit kind komt u geheel welkom heten op SOL ^.-

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De vermiste vrouw is aangetroffen al in een boerensloot naast haar zeven Sollertjes, één was bijna dood de tram kwam niet, de bus kwam niet, ze hadden veel verdriet de fietsband lek, ze deden gek zo vonden ze hun stek Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Tau, ik dicht je niet toe wegens een aangeboren rijmgebrek. Zou je tevreden kunnen zijn met een warm welkom?

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Och lieve Tau, ik heb weleens gehoord dat het openbaar vervoer niet alles is, maar en reis van een jaar? Desalniettemin van harte welkom.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik denk dat Tau bedoelt met: 'zit al bijna een jaar op tram 30', dat ze bijna 31 jaar is.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Mijre Gidet: Leuk wederwoord heb je geschreven @ eigen: En jij hebt inderdaad het goede antwoord gegeven! Mijn 30e levensjaar is weer veel te snel voorbij aan ‘t gaan... @ Grote Maarten: Dankzij jou hield de politie mij bijna aan @ Janheij: Je bent zo jong als je je voelt @ Elianne: Jij kan het beamen : jong zijn rulet @ Cychick: Ook ik hou al van kindsaf van rijmen en dichten @ Bobcat: Bedankt om een warm welkomstwoordje aan mij te richten @ Simon Corson: Dankzij jou heeft tram 30 nu voor mij geen geheimen meer @ Thomach : Hey, nog een Belg! Wie weet zien we elkaar nog wel eens op het Brussels openbaar verkeer @ _michiel_ : Bij ‘de Luikse tramlijn’ rinkelt er niet onmiddellijk een bel... Mais je parle le français, dat wel Aan iedereen bedankt om mij welkom te heten op zo'n originele manier! Ik begin mij al volledig thuis te voelen op dit forum hier ;)

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan zal ik mijn rijtje ook maar af maken, hè :P Tram 16, tram 17 en bus 18, dus mijn leeftijd is 19 XD Ik snapte 'm eerder *angelface*

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Whehe, ik word over het hoofd gezien. Nu moet ik de frustratie van me afschrijven. *vlucht weg in een digitaal mapje* (M.a.w. schrijfse ;))