Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

even voorstellen !

Hallo allemaal, Bij deze wil ik mij even voorstellen; Mijn naam is Mariska ten Den. (35) Een geboren en getogen Roterdamse, maar sinds enkele jaren actief als boerin in Groningen. Schrijven is mijn lust en mijn leven! Ik heb drie haar lang columns geschreven voor het grootste agrarische vakblad van Nederland 'Boerderij'. Enkele maanden terug heb ik een eigen website laten maken waarop ik vertel over mijn 'boerenavonturen' en heb ik een columnbundel uitgegeven, genaamd 'Prins op de Groene Trekker'. Ik hoop op deze site veel te lezen/te leren en inspiratie op te doen. Leuk om op deze manier met collega schrijvers te communiceren! Ik wens iedereen veel succes met schrijven en tot ziens op het forum. groet, Mariska ten Den www.mariskatenden.nl

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Wanneer ga je een nieuw verhaal schrijven voor de bi ba boerderij? :rolleyes: Veel plezier nog op dit forum.

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Prachtig, prachtig! Zie ik het goed, dat je inmiddels uit praktische overwegingen je lange lokken verruild hebt voor een korte coupe? Dus jij hebt het wel naar je zin in het Groningse? Ik kan mij het voorstellen. Twee jaar geleden wilden wij ook de stap zetten; richting Veendam. Desondanks geen spijt van het besluit in de provincie Utrecht te blijven wonen. Maar dat terzijde: Welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De prinses in het groen zou het zo weer overdoen verhuizen van west naar noord ze weet dat zij toebehoort aan de groene prins op een trekker nu voelt ze zich kiplekker Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Mariska, welkom. Er gaat niets boven de echte geur van een enthiosiaste boerenmeid in het hooi, laat je ons ook meegenieten van je fantasieen? Op papier dan, als een soort van proef-lezen? :rolleyes: