Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen

even voorstellen De naam is Stefan woonachtig regio den haag .ik verdiep me graag in het schrijven van columns. Verder sta ik open voor positieve feedback . tips kun je ook mailen .

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan, je kunt oefeningen vinden in het Atelier. Zie hierboven 2de blok van links. Techniek, Taal en Spelling verbeteren kun je: a) door veel op SOL (schrijven online) te zoeken en te vinden b)Zie in rechterbalk: Forum Snelkeuze---> kies een subforum:---->bv Taal en Spelling, daar vind je zoveel! Fijne leerzame wandelingen op en in dit forum. Lees ze, leer ze, schrijf ze!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mag ik je alvast een tip geven, Stefan? Misschien is het handig om het woordje het voluit te schrijven ipv alleen de letter t te gebruiken. In een sms kan dat laatste wel. Het is ook fijner lezen om hoofdletters te gebruiken bij het beginnen van een nieuwe zin. Succes!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Stefan! Zoals Mathilde al zei: je zou de postings hier kunnen beschouwen als een goede oefening. Maak bijvoorbeeld eerst je teksten aan in Word en haal er de spellingscontrole over? Daarna kun je ze zo met 'knip' en 'plak' hier wegzetten. Ikzelf (maar veel anderen ook) let op dit forum ook beter op foutloos Nederlands dan dat ik zou doen op een forum dat over modelvliegtuigjes (om zomaar wat te noemen) zou gaan. Foutloos zijn wij geen van allen, echter. :crybaby: helaas...

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Stefan! Gooi wat meer tijd in het nalezen van je berichten en je bent van je groentjes status verlost. Ik hoop dat je op dit forum nog veel schrijftips zult krijgen.

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan, zeg ik als debutant op dit forum tegen iemand van dezelfde status. Maar laten wij ons daardoor niet ontmoedigen!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een punt na de zin is een goed begin of beter nog een eind voor de hoofdletter verschijnt let op stam plus 't' en maak een foutloos entree Welkom!

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stefan, wees welkom..Je hebt al gemerkt dat kleine spellingsfouten reacties uitlokken. Plaats een stukje en laat ons genieten van je schrijfstijl..Of je zelf van onze reacties zult genieten is een andere vraag,....Maar je leert er echt wel van. :)

Lid sinds

13 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stefan, wees welkom..Je hebt al gemerkt dat kleine spellingsfouten reacties uitlokken. Plaats een stukje en laat ons genieten van je schrijfstijl..Of je zelf van onze reacties zult genieten is een andere vraag,....Maar je leert er echt wel van. :)
word dat gewaardeerd dan het lijkt er niet op .

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Natuurlijk wordt het gewaardeerd Stephan, we weten allemaal hier hoe moeilijk het schrijven is. Maar waarom ben je hier? Toch om jouw schrijferstalent te verbeteren, te vermeerderen, op een hoger niveau te brengen? Zie het positief! Onze reacties zijn er voor om jou te helpen, ook al zijn ze soms kritisch en pijnlijk. Leer ervan of gooi je pen in de prullenbak.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Stefan, wees welkom..Je hebt al gemerkt dat kleine spellingsfouten reacties uitlokken. Plaats een stukje en laat ons genieten van je schrijfstijl..Of je zelf van onze reacties zult genieten is een andere vraag,....Maar je leert er echt wel van. :)
word dat gewaardeerd dan het lijkt er niet op .
Doel je daarmee op mijn reactie van je geplaatste stuk in proeflezen? Niet direct de handdoek in de ring gooien. Denk je werkelijk dat de groten der aarde direct een bestseller schreven? Vorig jaar ging ik ook met de billen bloot, spreekwoordelijk dan wel, op het proefleesforum, en ook ik kreeg feedback. Gelukkig maar, anders was mijn boek nooit uitgekomen. Je kan jezelf altijd verbeteren en daar is soms wat commentaar voor nodig. Je leert er alleen maar van.

Lid sinds

13 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Stefan. De reacties op de schrijfsels zijn niet altijd even leuk, maar je steekt er praktisch altijd wat van op. Kijk eens rond en doe er je voordeel mee. Overigens ontvangen we van jou ook graag feedback, niet slechts zoete woorden, maar ook goede opbouwende kritiek. Veel (leer)plezier hier.