Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Gregg

Hallo ieder, Ik ben Gregg uit Boechout en ben 25 jaar oud. Om met een cliché te starten heb ik zowat al vanaf mijn eerste vulpennetje, bezig geweest met schrijven. De laatste jaren ben ik er echter meer mee bezig dan ooit. Vorig jaar resulteerde dat in een eerste manuscript 'E. RASER'. Bij Eisso Post heb ik dat toen laten lezen en hij was vrij lovend over het manuscript. Wel had hij er meteen opgewezen dat ik voor een zeer klein publiek schreef door het wat avant-gardisch karakter en the anything goessfeer van het verhaal. Een zoektocht langs 4 uitgeverijen heeft dan ook niks opgeleverd. Nu tracht ik dan ook een iets meer gangbaar verhaal te schrijven onder de werktitel 'de mogelijkheid van een uitweg'. Buiten schrijven, spendeer ik ook veel tijd aan lopen en de jeugdbeweging. In het professionele leven doceer ik geschiedenis op een hogeschool. Alvast aan ieder hier mijn groeten en tot ergens in een topic. Gregg

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
verkeerde volgorde: Ik heb al op een andere posting gereageerd, Gregg, maar toch als mosterd na de maaltijd: Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Zoekend naar een way out vernieuwend in zijn stijl Gregg uit Boechout hakt met de botte bijl anything is possible in zijn verhaal geen slap gelul maar begrijpelijke taal Welkom!