Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Svana

Dag Allemaal, Ik ben al een tijdje aan het rondneuzen op dit forum en het leek me tijd om mijzelf ook aan te melden. Daarom stel ik me bij deze voor. Op dit forum heet is Svana, in het echte leven heet ik Bregje, ik ben 16 jaar en zit op het voortgezet onderwijs van de Vrije school. Ik hou heel erg lezen, tekenen, kleding maken en natuurlijk schrijven. Verder heb ik een paard en breng ik ook daar mijn tijd mee door. Schrijven doe ik al lang, vooral voor mijn plezier. Het is nog lang geen hoog niveau, dus daarom heb ik mij dan ook aangemeld bij dit forum. Ik hoop op dit forum veel te leren en misschien plaats ik binnenkort al wel een stukje van mij bij proeflezen. Verder weet ik niet zo veel over mezelf te vertellen, dus vragen beantwoord ik met plezier. Groetjes Bregje

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Bregje! Hoop dat je hier veel ervaring kan opdoen en ons misschien ook iets kan leren .Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een druk bestaan naast het naar school gaan te vinden in de paardenbak in een zelfgemaakt pak met bijpassende rijlaarzen zal je een ieder verbazen Welkom!

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hee Bregje/Svana, welkom! Veel plezier hier op het forum.

Lid sinds

13 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. paardenvlees, mits goed gekruid, kan lekker zijn. Heb je al iets geschreven wat je ons voor durft te schotelen? })