Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Net ontdekt

Hallo, ik ben Marialena. Ik ben helemaal nieuw hier, heb deze site net ontdekt. Ik houd van taal van spelen met woorden en vind het een uitdaging om mijnn gedachten in woorden te vatten op zo'n manier dat een ander het leuk vind om te lezen. Heb zojuist een klein stukje geplaatst in t forum proeflezen...ben benieuwd.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, Marialena, ik dacht dat jíj net ontdekt was! :) Maar welkom. Ik hoop dat je je hier snel thuis voelt.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Inderdaad, meteen het diepe in. :thumbsup: Ik ben bang dat ik het de komende dagen iets te druk heb om naar het proefleesstukje te kijken. Maar ik wil je wel alvast welkom heten!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Helga, dat zou leuk zijn...hahaha, snap je gedachte...leuk hè wat woorden kunnen doen! @Mathilde, dank je wel. @ Bloem, bedankt voor je welkomstwoord, pfff ben wel benieuwd wat een ander ervan denkt....best wel spannend...ben behoorlijk ongeduldig eigenlijk, heb al een paar keer gekeken of er een reactie was (om heel eerlijk te zijn, een aantal keer een paar). @Janheij, ook jij bedankt voor je welkomstwoord, ik zag inderdaad dat je behoorlijk actief bent in het lezen en het geven van feedback. Druk hè? Daar weet ik alles van, ik zal mijn profiel vandaag vervolledigen....dan snap je ook wat ik bedoel. Heb de jouwe gelezen (of op je site, dat kan ik me niet zo goed herinneren). Ik wacht geduldig :rolleyes: af. :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Maakt van een muis een olifant belaagt muggen met een krant vroeger veel voorgelezen luisterde met angst en beven bij het horen van geklauter denkt ze direct aan een kabouter Welkom!

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Manu...bedankt...leuke woordspeling! @Cychick, geweldig!! Ik zit nu met een enorme glimlach tegenover mijn beeldscherm, bedankt!! :D

Lid sinds

13 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Geweldig al die reacties, dat geeft deze juffrouw moed. Niet dat het me aan moed ontbreekt, maar op dit gebied kom ik net kijken. Prachtige omschrijving @Bloem: "ik zie de bloemen staan", zo sta ook ik in het leven. Verder @Tootsie. @Bobcat, @Thomach, @Suma en @Jomax...bedankt voor jullie welkomswoorden.